Onkel Anneli skrev 2011-02-03 14:00:22 följande:
Jadu betania igår fick jag massa ögonkontakt och en hel del ljud med haha, vet inte varför jag e så nojig denna gången!
Nu är Dop bokat till den 26 Mars, inbjudningskorten är beställda- känns gott.
Ska ni döpa?
Vi barnvälsignar våra barn, är troende och med i pingstkyrkan. Där har man vuxendop sen (de som vill alltså) så "bara" barnvälsignelse nu. Samma sak, fast utan vatten

. Kalas blir det efter men vi har inte bokat än! Kanske i maj-juni eller nåt.
Onkel Anneli skrev 2011-02-03 14:05:11 följande:
Hur ser ni på sex nu efter? Är ni sugna alls? Nervösa? eller har ni redan gjort slag i saken?
Inget sex än, känner mig dock inte så rädd som efter förra gången, då var jag också klantigt sydd och har fortfarande vissa små grejer som "nyps" ibland. Däremot vill jag inte ha sex förrän spiral är på plats, alldeles för rädd för att bli gravid igen även om risken är minimal!
LokesMammi skrev 2011-02-03 19:48:43 följande:
När slutar avslaget? Min plutt är tre veckor o det är knappt ngt alls i bindan nu. Eller kommer det mera snart? =) När kan man ha vuxenmys igen? Man ska iaf vänta 4 veckor har jag hört. Men sen då? När vet man att stygnen lossnat? Är fortfarande öm känner jag om jag särar för mkt! =)
Är såååå sugen, men svårt när plutten sover mellan oss i sängen! =)
Du kan ha sex å fort du vill men om du fortfarande har avslag ska ni använda kondom pga infektionsrisken. Stygnen har garanterat lossnat nu men bara du kan känna efter om det känns obehagligt eller ej. Bebisen kan väl ligga i sin egen säng en stund! hela natten tar det ju inte