• Fidi

Fortsättning följer

Tola skrev 2011-01-04 20:15:31 följande:
    Ellie

SÅ sööööt =)
  • Fidi

Joss: Jag har känningar kvar i ena höften... Men jag tror det är på väg bort. Hoppas det försvinner för dig med snart... 

• Fidi

Min lilla Emilia är också mer vaken nu =) Hon är med på ett annat sätt med blick och allt =)

Nästa vecka blir hon 1 månad. Tiden går sjukt snabbt! 

• Fidi
    Grattis till alla bebisarna! =)

Oj vad tiden går fort! Emilia blev en månad den 18:e. Vart tog den månaden vägen? Nu måste jag sluta amma henne helt och börja med mina mediciner. Jag är reumatiker och det är ohållbart nu. 

Hur sjutton gör man när man slutar amma? Tuttarna kommer ju sprängas känns det som! 
  • Fidi
    Dexter är ett häftigt namn =) Det hade jag som förslag om Emilia skulle blivit en kille =) 

Hon bara växer och växer min lilla tjej, nu har jag lagt undan alla kläder i stl 50. Idag är hon 5 veckor.

Tycker nacken börjar bli stadigare nu, någon som vet när dom blir "stabila" i nacken och kan hålla huvudet helt själva? 
  • Fidi

Så här ligger min lilla plutta och flinar mest hela dagarna. Hon gör lite ljud, men inte så mycket. Ögonkontakten blir bättre och bättre.  =)

• Fidi

Idag är vår Emilia 7 veckor. Avslaget är borta, hur lång tid kan det ta innan mensen kommer igen?

Jag ska få P-piller imorgon, men jag är ganska nervös för att ha sex igen, har inte funderat så mycket på det, men jag är rädd att det ska göra ont eller så nu... Fick sy 4 stygn, och känner mig lite öm där nere fortfarande, inte mycket med det känns lite då och då... =/ 

• Fidi

Det har varit tyst här ett tag nu? Hur är det med alla mammor och bebisar?
    Här har min lilla haft hög feber och varit dålig... Inte kul. Men nu är hon bra igen tack och lov =) 

• Fidi

Tjingeling!

Hur går det för er alla? Hur mår ni och bebisarna? 

• Fidi

Här har vi det bra vi med, Emilia är en riktig liten skrattunge =) 
    Vi har inga syskon som är sotis, men två katter =) Dom beter sig lite på samma sätt. När jag matar Emilia kommer som och jamar som tokar =)

Hur stora och hur gamla är era nu? 

• Fidi

Haha =) Tänkte på det igår, det känns som om Emilia alltid funnits i mitt liv, men fan. För fyra månader sen var hon precis nyfödd. 

Det är så märkligt... Min syster påminde mig om att det var påskafton förra året jag berättade för henne och min bror att jag var gravid. Märkligt,.

Igår fick Emilia smaka lite potatismos för första gången =) Herregud... 

• Fidi

Och här är vår lilla fis =) 63 cm lång och 6,2kg på 4 månaderskollen =)

Dom växer våra fina bebisar =) 
  • Fidi
    brommamaria skrev 2011-04-22 14:12:14 följande:
    Vilka fina bebisar! Men små jämfört med min... Ska väga honom i veckan, blir 4 mån 30/4. Fidi, var har ni köpt coversen? Dom va ju hur söta som helst! Glad påsk till er alla!
    Visst är dom guliga? Hon fick don från usa, men jag tror det går att beställa från tex brandos.se =)
  • Fidi

Emilias converse sitter riktigt bra dom med, såg att man kan köpa dem på stadium idag, så nu har hon ett par marinblå också =)

• Fidi

Hoho? 

Någon som är kvar här?

Våra små bebisar har blivit ett år! {#emotions_dlg.flower} 

Hoppas alla små barn och föräldrar mår bra! 

• Fidi

Heeeeelt sjukt vad snabbt tiden gått...

Vår Emilia blev 1 den 18/12. Jag kan inte förstå det riktigt =) 

• Fidi

Min lilla Emilia går för fullt nu.. Så nu jäklar gäller det att hänga med :) Men hon har bara en liten tand... Vet inte hur lång tid det brukar ta innan 2an kommer?

Svar på tråden Fortsättning följer