• Jolene10

Era bloggar?

Jag var 20 år då jag blev 2 barnsmamma o det är snart 1 år sen, min äldsta är om 2 månader 2 ½ år o min dotter är 1 år då ..

Skiljer 18 månader mellan dom .. Dom har ej samma pappa, men styvpappan älskar båda lika mycket, jag är även gift sen i maj 2010, sen så fick jag reda på i år då jag varit 2barnsmamma i ca 1 mån reda på att jag har ADHD .. så min blogg handlar om min kamp att få ensamvårdnad om sonen igen, sen även om att få bort min adhd .. även om mitt liv med adhd o hur jag påverkats ..

Så bloggen handlar om alla delar i mitt liv, tankar o sådant ..

• Svar på tråden Era bloggar?
  • J N

Hej!
    Jag är 24, mamma till Nathalia 7 Izadora 5 och Daniella 3, och bebis i magen. min blogg handlar mest om mina barn vår vardag osv. Har varit lite dålig på att uppdatera då min kamera gått sönder och jag tycker själv det är tråkigt utan bilder. Men det kommer inlägg där jag smyger in lite gamla bilder också.

www.yessicaa.blogg.se

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Bebis 2011
  • ninu

Jag är 22 år, fick mitt första barn 6november 2010. i min blogg http://ninnisgravid.blogg.se som jag försöker hålla uppdaterad skriver jag om allt mellan himmel och jord men mest om sonen Wilmer.

• Vixx

Jag är 17 år och har en dotter på snart 5 månader. Jag bloggar om vår vardag och hennes utveckling och annat kul som händer :) En blogg med väldigt mycket bilder och videoklipp.
    vixxit.devote.se

• stinamaria

Jag är 21 år och mamma til Dante född 06 och Dexter född 10 =) Min blogg är stinamaria.blogspot.com och handlar om mig och vad jag gör typ. vardagsblogg^^ men tar gärna emot tips om vad folk vill läsa mer om =)

• ViVäntarLois

Jag är 21 år, bor just nu i norra Norge men ska snart hem till Sverige. Bor med sambo och våra två hundar, väntar första barnet i slutet av maj. Skriver om tankar under graviditeten, planering och vardagsliv med hundar, resor och förberedelser inför veterinärstudier. Välkomna! :)

lillalois.blogg.se

• Floffeen

blogg och blogg här skriver jag mer som dagbok,
    för att jag vill minnas tex viktiga datum, händelser och lite recept.
    Skriver för min egen skull, älskar attt läsa tillbaka och se min sons utvecklingen.
    Kika in om ni vill på : Levamedliten.blogg.se

• KatinkaK

Hej! I min blogg så skriver jag främst om livet som mamma men även kampen om att få bort mamma kilorna, skriver olika recept, tränings tips och ja allt möjligt!

Katinkakoskinen.blogg.se

• shinysister

Hej hej! Skriver in mn blogg här då.

Jag heter Nina är 22 år. Sebastian är min förste son (4år) och Marwin heter minstingen (5 mån).
    Min blogg handlar om min familjs vardag. Nya bilder nästan varje dag :)

Kika gärna in och lämna nån fin kommentar efter dig ;)

www.shinysister.blogspot.com

Svar på tråden Era bloggar?