• Jolene10

Era bloggar?

Jag var 20 år då jag blev 2 barnsmamma o det är snart 1 år sen, min äldsta är om 2 månader 2 ½ år o min dotter är 1 år då ..

Skiljer 18 månader mellan dom .. Dom har ej samma pappa, men styvpappan älskar båda lika mycket, jag är även gift sen i maj 2010, sen så fick jag reda på i år då jag varit 2barnsmamma i ca 1 mån reda på att jag har ADHD .. så min blogg handlar om min kamp att få ensamvårdnad om sonen igen, sen även om att få bort min adhd .. även om mitt liv med adhd o hur jag påverkats ..

Så bloggen handlar om alla delar i mitt liv, tankar o sådant ..

• Svar på tråden Era bloggar?
  • Jolene10
    Jolene10 skrev 2010-12-26 14:26:17 följande:
    Jag var 20 år då jag blev 2 barnsmamma o det är snart 1 år sen, min äldsta är om 2 månader 2 ½ år o min dotter är 1 år då ..

Skiljer 18 månader mellan dom .. Dom har ej samma pappa, men styvpappan älskar båda lika mycket, jag är även gift sen i maj 2010, sen så fick jag reda på i år då jag varit 2barnsmamma i ca 1 mån reda på att jag har ADHD .. så min blogg handlar om min kamp att få ensamvårdnad om sonen igen, sen även om att få bort min adhd .. även om mitt liv med adhd o hur jag påverkats ..

Så bloggen handlar om alla delar i mitt liv, tankar o sådant ..
    glömde skriva min blogg är http://jolenesliv.blogg.se
  • glitterfjolla

jag kanske kan räknas in här som ung, beror på vem man frågar :)

är iaf 22 år och fick min son den 11 november detta året.
    Bloggar mycket om vårt liv och allt omkring - inte bara bebisgrejer med andra ord.

glitterfjolla.blogg.se

(¯`°?.-> Viggo 11/11 - 10 <-.?°´¯)
  • Joonzon

Är 19 år och har en dotter som är 2 månader om några dagar. Bloggar om hennes utveckling, mitt liv som förälder och även andra vardagliga saker som händer i vårt liv joonzon.blogg.se

• LovisaNellie

Jag är 21 år och mamma till Lovisa som blir 2 i april och i maj är det tänkt att hennes lillasyster ska ploppa ut - jag skriver om mitt liv tillsammans med min lilla familj :)

sabrinaarnio.blogg.se

• larssonanna90

Jag är 20 år och har en son på 6 månader.
    En typisk vardagsblogg som förälder, har börjat samarbeta med Bambino så jag har en del tävlingar med saker från dom.

http://ingenharlust.blogg.se

Svar på tråden Era bloggar?