Några mer hemmaföräldrar i Hässelby Villastad?
Hej hej har en son på 5 mån och det finns fler av oss här i Hässelby :)
Hej hej har en son på 5 mån och det finns fler av oss här i Hässelby :)
Min son heter Leo :) vi brukar gå ut och gå , fika m,m nu har ju öppnaförskolan stängt och öppnar i januari där brukar vi också va :) vad gör ni på dagarna? Vad heter din dotter ?
Det är mitt första barn också :)
Jag bor inte i villastad jag bor i hässelbygård :) men det är väldigt nära i alla fall:) hur gammal är du ? Vi är fler mammor här
Jag fyller 23 i januari :) det funkar jätte bra faktiskt vi har ju fått in rutiner när han ska sova så det är underbart:) han sover hela nätterna, maten funkar också otroligt bra. Hur funkar det själv ?
Ja Leo gillar potatis :) sen har vi testat spagetti och köttfärssås och det gillade han:) Leo äter också gröt frukost och kväll innan han ska sova:) jag funderar på och testa natt Välling snart när han blir 6 mån. Leo älskar mat hihi. Du får jätte gärna följa med och fika med dig och en annan som också har barn i 5 mån hade vart kul. Ju fler desto bättre
Vi ska dra och fika i Vällingby idag om du vill följa med :) runt 15,00
Hejsan ann jag bor också i hässelby jag har en son på snart 7 mån. Vi är några mammor som umgås på dagarna tar en fika och promenerar.