• Liniz77

Utomkveds i vecka 16

Kan bara kalla dem yrkesskadade!!!

• Liniz77

Fast det är väl redan kvinnokliniken hon varit på!? Ring din bm o vårdcentral! Bm har ju kontakt med läkare så hon kan säkert hjälpa dig.

• Liniz77

Usch ja man blir ledsen. Jag hade dock en mkt bra kvinnlig läkare från spec mödravården i Lund som sjukskrev mig under graviditeten. Men det finns tyvärr ngra okänsliga idioter i Lund. när jag låg inne efter mitt kejsarsnitt på avd 44 nu sista gången hade jag en jäkla räpa till nattsyrra. Hon vägrade ge mig smärtstillande första natten trots att det var mindre än 12 timmar sen jag var uppskuren. När jag bad henne om lite ersättning t min dotter som bara skrek o ammade konstant sa hon att hon inte ville sabba min amning o att min dotters lilla rosenmun inte hade rätt tag. Hade jag varit första gångsföderska hade jag blivit helknäckt nu var detta min trea o jag har helammat de andra två, så det blev mer att man tänkte fuck off kärring! På dagen var alla trevliga men på natten kom surkärringen igen. Hon hälsade inte ens o höll på att ge mig morfin för det delade hon gladeligen ut, trots att det fanns en varnings lapp på journalen. Men vanliga värktabletter ville hon inte ge trots att narkosläkarren i början gav dubbla dosen, precis som om man skulle bli pillertrillare efteråt...!? Sjukt, sjukt sjukt
    Hoppas att hon har semester eller ngt när nästa snitt ska göras juli 2011.

• Liniz77

Helena strebenz heter den läkare som sjukskrev mig på kk i Lund, hon är bra.

Svar på tråden Utomkveds i vecka 16