sommar skrev 2011-01-04 15:08:36 följande:
Inga symptom här men tror inte jag känner efter så mycket. Vill inte bli besviken. Försöker tänka som sambon säger, det kommer när det kommer. Tror alla dom där symptomen om trötthet, illamående, svullenhet kan lika gärna bero på dags formen, hur stressigt man har det på jobbet, vad man ätit men visst är det kul att tänka
Alla ni som fått ett stort
massa grattis till er. Krama era respektive och njut av tillvaron. Ni som inte fått nåt svar, ge inte upp. Det kommer
ni som fått
ska inte deppa, nästa månad så kanske ni plussar och om några månader börjar ni få en redig
mage
Finns det kärlek, vilket det verkar finnas i varje hem på denna sida så finns det hopp. Snart får vi våra små efterlängtade
Kram från en som varken fått bu eller bä men som inte ger upp
Precis ett sådant peppande och starkt inlägg var vad jag behövde idag! Tack!
Jag fortsätter att vara skengravid med att vara småhungrig konstant...
Undrar- ni som vet...om man har en kort lutealfas bör man väl plusa senare än om man har en längre? Så om jag bara har 11 dagar så är chansen att plusa innan bim ganska liten va? *rastlös*
Kitty- jag HOPPAS att det verkligen är så att HCG bara är för lågt för det test du använt...du har ju haft ganska skuma test hittills så förhoppningsvis är inte hormonnivåerna tillräckligt höga. Håller med BabyW om att du ska försöööökra vänta ett par dagar...Håller tummarna stenhårt!
Stor kram tjejen!
Det var någon tidigare som undrade om hon var välkomme ni tråden och SJÄLVKLART! VÄLKOMMEN! Var ett par sidor sedan när jag läste så jag mins namnet...men klart du ska återkomma när du vet ÄL/BIM!