Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Många tankar och kramar till alla!
Här hemma är ÄL över för denna gången, men jag tror knaopt vi lyckades nu heller. Fick bara sexat till det i söndags kväll och sen hade jag ÄL i onsdagsoch hade jag de värsta ÄL-smärtorna jag haft i hela mitt liv... Fy FAAAN vad ont jag hade. Så sex kom inte ens på tal... Visst kan en liten simmare väntat kvar sedan söndagen, men vi är ju tyvärr inte kända för att ha tur med oss, så med bara ett sextillfälle under hela fertila perioden, gissar ju jag att det inte blev nåt nu heller. "Fördelen" är väl då att jag bara i lugn och ro kommer invänta mensen och inte kommer ha en endaste tanke på att jag möjligtvis skulle kunna vara gravid. Oh well...
Ja, vad gäller min dotter så har hon "krigat" enormt mycket denna veckan!! Det har väl inte heller direkt underlättat för orken att få mysa på kvällarna, gissar jag... Så med risk för att låta som en fruktansvärt hemsk och elak mamma (naturligtvis älskar jag båda mina barn ÖVER allt på jorden), men från och med imorgon lunch och en vecka framåt är vi barnlediga och jag ska faktiskt passa på att njuta lite extra denna gången. Så vi får samla ork och kraft tills dom kommer igen nästa helg... Tror nog vi kan behöva lite egentid några dagar, jag och min älskling. Vi ska dessutom ha ett par vänner över på middag och vin imorgon kväll och det ska bli så mysigt att få vara bara fru och vän och få koppla av från mammarollen en stund. Eller usch, lät jag väldigt egoistisk nu..?
Jag vill även passa på att skicka många stora styrkekramar till alla tappra kämpare här inne!! Utan er här inne, vet jag att JAG inte hade orkat hålla humöret uppe i alla lägen, men nu gör jag faktiskt det på någon underlig vänster... TACK!!!!