Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Bia - Ett bamsestort GRATTIS!!!!! :D Riktigt tidigt ännu, så det kommer att bli tydligare snart!! Vad glad jag blir för din skull!! :D
Bia - Ett bamsestort GRATTIS!!!!! :D Riktigt tidigt ännu, så det kommer att bli tydligare snart!! Vad glad jag blir för din skull!! :D
Hämtar fram BIM-listan då den var långt bak igen. Lägger till dig, Bia, under PLUS-listan!!!
Ville bara ändra mina datumar. Var hos gyn idag och äggblåsan var NÄSTAN helt mogen (17,5 mm), men jag tar min spruta imorgon istället för idag, tyckte hon. Den bör ju vara minst 18 mm när man tar sprutan. Alltså blir det ÄL på onsdag och BIM en dag senare. Men det är hyfsat enlgit "schemat" iaf.
Det enda är att denna månaden känner jag knappt att jag ens tänker att jag vill bli gravid, för jag har just nu lite problem (eller rätt stora faktiskt) med min dotter och det tar upp heeeela vår tillvaro. Jag har till och med kommit på att jag nästan undviker sex just bara för att jag inte orkar bli besviken, när allt är upp och ner som det är ändå. Och har vi inte sex vid ÄL så kan jag ju liksom inte bli gravid heller och då "vet" jag ju att jag inte ens behöver fundera på om det kanske tagit sig eller ej. Jag vet att det låter knäppt, men jag försöker nog bara skdda mitt hjärta...
Ja ja... Hur som så hoppas jag att det blir plus för oss alla inom en snar framtid!!!
BIM-LISTAN
LilyRose - ÄL ? mars / BIM ? mars (4:e försöket)
Lick it up - ÄL ? mars / BIM ? mars (5:e försöket)
Kitty 1982 - 17-18 mars / BIM 28-29 mars (3:e försöket med Äl-tester, 2:a försöket med Glandin25)
DazHamster - ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
Brooklyn - ÄL 15-18 mars / BIM 1-2 april (5:e försöket, 2:a barnet)
Maajsi - ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)
Swn - ÄL 22 mars / BIM 5 april (11:e försöket, 2:a barnet)
Lyckliglängtan - ÄL 21 mars / BIM 6 april (10:e försöket)
ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
BabyW - ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)
Tiina84 - ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
AngelandDevil - plus på BIM -1
HelenFr - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (??)