Inlägg från: AngelandDevil |Visa alla inlägg
  • AngelandDevil

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

AgnesGN skrev 2011-10-16 13:10:18 följande:
    Det känns som om det var på tiden... Flört Är helt uppe i varv. Vet inte vars jag ska ta vägen... =)
    Haha, jag förstår att du är det! Så var jag också när jag fick mitt plus, man kände sig så fylld med adrenalin! Minns själv att jag ville ha barnet meddetsamma. Jag spenderade mycket av min tid att skriva här på FL för att dela tankar med andra och lånade hem massa böcker från biblioteket för att börja läsa in sig lite. Oavsett är det ju intressant och rolig läsning, tyckte jag åtminstone! Allting är ju så nytt och spännande. Skrattande Det är lite tips för att få utlopp på energin i alla fall!
  • AngelandDevil
    DazHamster skrev 2011-10-18 23:42:11 följande:
    Glömde säga att jag är sjukt nervös inför imorgon samtidigt som jag längtar :S idag ringde jag en kompis som ska ha sin bebis i februari att ja känner ingenting förutom brösten då men inge molvärk eller hugg eller ilningar men hon sa de att det är helt normalt så hon har lugnat mina nerver litegrann iaf =)
    Jag kände inte heller någonting annat än ömma bröst efter några veckor så det är inget att oroa sig för som din kompis säger. Vet själv att man var orolig över det då efter v.7-8 försvann i stort sätt alla känningar för mig! Men vi har ju våran lilla bebis här hos oss nu! Glad
    HelenFr skrev 2011-10-18 14:43:42 följande:

Såhär negativt blev det idag på BIM+1
    Jag tycker mig också se en antydan av något DazHamster men ta ett nytt test HelenFr om två-tre dagar om inte mensen kommit så får vi se om något har hänt på stickan! Jag hade nog inte själv kunnat hålla mig så länge men tror det bli tydligast svar på det viset. Glad
  • AngelandDevil
    Maajsi skrev 2011-11-02 20:09:04 följande:
    Nu är vi hemma. Begravningsgudstjänsten blev helt underbart fin och även minnesstunden efteråt. Blev bara lite försenat, men det såklart, var hemskt jobbigt att ta till sig mod att kalla in han från begravningsbyrån och be honom stänga kistan. Det var ju sista gången man fick se honom. Nu är det bara att blicka framåt. Det jobbigaste är över. Nu kan man börja läka. Sorgen kommer alltid finnas där, den kommer aldrig att försvinna, men med tiden så läker det och blir lättare att hantera. Vi har gjort vad vi kan för vår ängel. Hoppas att han tittar ner på oss med ett leende. Tack för allt stöd. Ni är guldvärd. 
    Det känns bra att få höra att ni äntligen fick ert avslut och farväl. Jag beklagar sorgen stort dock och jag hoppas att livet bringar er lycka framöver! Att mista ett barn är sorg nog för en hel livstid. Du har en jätte bra inställning till det hela i alla fall Maajsi, minns dina egna ord när det är som jobbigast. Det jobbigaste är över och ni kommer klara det.

Många kramar!
  • AngelandDevil
    Babydreamer skrev 2011-12-11 13:13:49 följande:
    Plussade precis!!!!
    Aaaaaah!!! Men åh, STORT grattis!!!! Solig GravidSolig
  • AngelandDevil

Åh, vad roligt ni som äntligen får eran graviditet! Är faktiskt avundsjuk på er. Kan inte hjälpa att ibland sakna spänningen och ivrigheten att snart få "min julklapp från tomten" om ni förstår vad jag menar. Solig

• AngelandDevil
    Maajsi skrev 2011-12-14 20:24:59 följande:
    idag är det 2 månader sedan min ängel föddes. :( saknar honom varje sekund. Bf närmar sig men ingen kommer att komma..
    Det är så himla tungt.
    *styrkekramar* Hjärta
  • AngelandDevil
    BIM-LISTAN 

HelenFr- ÄL 3 nov/ BIM 17 nov (17:e försöket, 2:a barnet.) 

Swn- ÄL 12 December / BIM 25 December (22:e försöket, 2:a barnet) 

Lyckliglängtan - Äl 10 Januari / Bim 26 Januari (20e försöket) 

HannaFia
    ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn)  

Plus - listan 

Myrran81 - plus på BIM -7 
    Laref - plus på BIM ? 
    Systertillknorr - plus på BIM+3 
    Elle1984 - plus på BiIM -? 
    Lovika83 - plus på BIM +3/4 
    Matematik - plus på BIM -1 
    AngelandDevil - plus på BIM -1 
    Babymoon - plus på BIM -3 
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1 
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?) 
    Delight87 - plus på BIM +1
    Daniela01 - plus på BIM -4 
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Baby88 - plus på BIM ? 
    T inne - plus på BIM -4 
    Dellz - plus på BIM +2 
    FruDahllöw - plus på BIM -1 
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1 
    Limpan 83 - plus på BIM -4 
    Bebis11 - plus på BIM -6 
    Deeya - plus på BIM -7 
    Sommar - plus på BIM -2 
    Bia 80 - plus på BIM -6 
    T rollbusarna - plus på BIM -2 
    LilyRose - plus på BIM +5 
    MiAmore - plus på BIM -2 
    Brooklyn - plus på BIM -1 
    ACJL - plus på BIM 
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4 
    SoMa72 - plus på BIM-4 
    DazHamster - Plus på BIM +1 
    AgnesGN - plus på +/- (?) 
    Babydreamer - plus på BIM +6 
    Maajsi- plus på BIM

Bf- Listan

Daz Hamster - 13/6-12
    Maajsi - 24/8 - 12 (3e barnet)

Baby Vi som fått bebis

Adora1:
    4 oktober 2011 kom Agnes (2:a barnet)
    Skyrocket: 13 oktober 2011 kom Saga (första barnet)
    Maajsi: 14 oktober 2011 f/d Tor (andra barnet)
    Angelanddevil: 13 september 2011 Arkin (första barnet)
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!