Inlägg från: AngelandDevil |Visa alla inlägg
  • AngelandDevil

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Jag, vad jag vet än så länge ska även jag ha min BIM den 14 Januari och ÄL den 30 December men det är preliminär datum då mensen inte kommit än och jag inte kan lova. Kommer hojta till när jag vet mer exakt! :)
    Och det är vår första försök. Glad

• AngelandDevil
    babymoon skrev 2010-12-13 07:48:12 följande:
    Jag har äntligen tagit min EXAMEN efter 4 år på högskolan! :) nu börjar jag att jobba den 10 jan och det känns verkligen underbart att få sätta igång med det på riktigt :)

och snart närmar det sig ju, ÄL (28-30 dec någon gång) och har faktiskt tänkt att köra med clearblue digital äl test! och har dessutom beställt hem 20 grav tester från testlagret, endast 130kr med frakt o allt! 

nu är vi verkligen förberedda!

börjar ni bli spända??

kram 
    Ja, jag är jätte spänd och tycker det ska bli jätte kul att försöka på. Flört Längtar efter en liten bebis och hoppas verkligen det går vägen så fort som möjligt och att allt går bra. Hur känns det för dig? Pirrigt? Glad

Kramar!
  • AngelandDevil

Hej, nu har jag fått mensen så nu  vet jag mer exakt när ÄL är, säg runt den 29 December och BIM blir ungefär den 12 Januari. Om någon kan ändra om det? Glad

Kramar!

• AngelandDevil
    sommar skrev 2010-12-17 19:21:27 följande:

Hihi!!!! Precis Tungan ute Önskar det blev lägg dags för stora grabben här så vi kan mysa. Hihihihi!!! Är det inte så att sträcken ska bli starkare ju närmre äl man kommer???

Min gyn trodde också att jag var på väg att få äl när jag var där sist och då var det också 8 dagar efter senaste mensens första dag.

Olika personer får ÄL på olika tidpunkter i sin cykel, finns de som har sin ÄL under mensen! Men de brukar även ha en lite kortare cykel än vad majoriteten har. Så det är ju fullt möjligt att ha ÄL på den 8:nde dagen! Men jag har inte använt mig av ÄL-stickor så om dem kan jag inte säga så mycket. Tungan ute Om jag skulle varit du hade jag kört på för säkerhets skull, jag menar det kan ju knappast skada! Flört

Kramar!
  • AngelandDevil
    annakohler skrev 2010-12-28 10:54:29 följande:
    får man lov att hoppa in?? har bim 6januari som bör vara nästa torsdag kanske

är så himla trött just nu, vaknar ganska fort om nätterna och springer på toa varann halvtimme på natten. är så jobbigt sen kan jag knappt somna om '
    någon som är med om samma
    Välkommen! Bara att hoppa in och hoppas att du är gravid! Ni har försökt denna månaden antar jag?

Kramar! Glad
  • AngelandDevil
    JoWiAn skrev 2011-01-02 10:09:24 följande:
    Nu har jag sjkälv 13 dagars väntan framför mig....
    Jag med, 13 dagar kvar! Spännande tycker jag, trist att vänta men det lär nog gå fortare än man tror så länge man håller sig sysselsatt! Flört
  • AngelandDevil

Ser att jag inte är med på listan, måste ha blivit missad, så har lagt till mig själv igen. Skriver inte så ofta men kollar in då och då. Glad

BIM-listan

Vill bli fyra  -  ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    Casiopeja  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
    Annakohler  -  ÄL 13/23 dec / BIM 5 jan (försökt sen mars 2010)

Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina  -  ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)

Mischao
      -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Zophy  -  ÄL 22 dec / BIM 7 jan (5:e / 6:e försöket)
    MiAmore  -  ÄL 25 dec / BIM 7 jan (6:e försöket)
    Kitty 87  -  ÄL ? / BIM 7 jan (1:a försöket, 4:e barnet)
    LilyRose  -  ÄL 23 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)

Babydreamer 
     -  ÄL 27 dec / BIM 8 jan (3:e försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan (5:e försöket)
    Ohbaby  -  ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    Mysloppan  -  ÄL ? / BIM 8-11 jan  (18:e försöket)
    ACJL - ÄL  26 dec? / BIM 8 jan ( 1:a försöket)

Limpan 83
      -  ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
    Lhea79  -  ÄL 22 dec / BIM 9 jan (3:e försöket)
    Linnsi  -  ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)

AngelandDevil
    - ÄL 29 dec/ BIM 14 jan (1:a försöket)
    Skruttnotpan
      -  ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    Lolisa  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
    Matematik  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
    Sommar  -  ÄL ?? / BIM  11 jan ( 2:a försöket, 2:a barnet )
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    HelenFr  -  ÄL ca 29 dec / BIM 12 jan (4:e försöket)
    Annelibengtsson80  -  ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)

Deeya
     - ÄL 30-31 dec / BIM 14-15 jan (3:e försöket)
    Längtarefterbebis  -  ÄL 31 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Tiina84 - ÄL 31 dec/ BIM 15 Jan (5 försöket)
    Adora1  -  ÄL 2 jan / BIM ca 15 jan (2:a försöket)

Tigern01
      -  ÄL 31 dec / BIM 16 jan (2:a försöket)
    Bäbis2011  - ÄL 3 jan ? /  BIM 17 jan (5:e försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 16 jan (2 försöket efter MF nov-10)
    SoMa72  -  ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10) 
    Johannag  -  ÄL 4-6 jan? / BIM 18-20 jan? (? försöket, 1:a barnet)

Chokladmuffins
      -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)
    Sandy83  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (4:e försöket)
    Malika  -  ÄL 11-14 jan? / BIM 25-28 jan (Försökt sedan April)
    Jessieåalbin  -  ÄL 12 jan / BIM 26 jan (3:e försöket - första med rosenrot)
    T inne  -  ÄL 14 jan / BIM 28 jan (4:e försöket)
    Lydiaz  -  ÄL 8-13 jan / BIM 28 jan-1 feb (7:e försöket, 3:e barnet)
    Dellz   -   ÄL 15 jan / BIM 29 jan
    Daniela01
      -  ÄL 16 jan / BIM 31 jan (2 års försök)
    Skyrocket  -  ÄL ? jan / ca BIM 31 jan (3:e försöket)
    Flickanfin  -  ÄL ? / BIM ? (3:e riktiga försöket)

Brooklyn  -  ÄL 18-21 jan / BIM 1-4 feb (4:e försöket, 2:a barnet)
    BabyW  -  ÄL 19 feb / BIM 5 mars (1½ års försök)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref - plus på Bim ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    BlirSnart85  -  plus på BIM
    Kitty 82  -  plus på BIM-1

7 dagar kvar tills gravtest utförs (om inte mens dyker upp)
  • AngelandDevil

Jag är gravid! Haha, känns SÅ ofattbart! Skrattande Det är ett svagt extra sträck men det är ett! Så otroligt och shockartat samtidigt! Solig

Min BIM ska snarare vara den 12 Januari så om vi räknar på det blir det Plus på BIM-1.

Grattis till er alla andra som fått plus och hoppas ni som inte fått ert plus denna månaden får det nästa!

Kramar!

• AngelandDevil
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 08:45:11 följande:
    Grattis tjejen! Stor kram!!
    Börjar nästan tro att jag har plusat också! Testade om igen nyss med ett gravtest och en ÄL-sticka. ÄL-stickan gav fullt utslag och på det senaste gravtestet kan jag helt klart se ett sträck, även om det är suuupersvagt!!
    Blir till att köpa CB och testa om ett par dagar...shit...det kanske faktiskt har gått den här gången...?
    Ja, det är svårt att inse när man väl sätt någonting på stickan! Skrattande Hoppas verkligen att du också är gravid då, håller tummarna för CB testet också ska visa positivt!

Kramar!
  • AngelandDevil
    Adora1 skrev 2011-01-11 08:50:53 följande:
    AngelandDevil skrev 2011-01-11 08:37:41 följande:
    Jag är gravid! Haha, känns SÅ ofattbart! Skrattande Det är ett svagt extra sträck men det är ett! Så otroligt och shockartat samtidigt! Solig

Min BIM ska snarare vara den 12 Januari så om vi räknar på det blir det Plus på BIM-1.

Grattis till er alla andra som fått plus och hoppas ni som inte fått ert plus denna månaden får det nästa!

Kramar!
    GRATTIS!! Hur mår du?
    Haha, ja du. Tungan ute Jag känner mig halvt i shock, var bara 2,5 timme sedan jag fick reda på att jag var gravid men tanken börjar sakta sjunka in. Jag har nog inte insett det än men tanken finns där i alla fall! I övrigt så mår jag väldigt bra faktiskt, känner mig riktigt glad, lycklig och har lätt till ett leende! Skrattande Jag har ju inte haft så jätte många symtom egentligen och har samma nu som jag haft hela tiden. Har känt då och då spänningar i livmodern och stickningar. Nu har det mer gått över till en känsla som liknar mensvärk, fast är mildare känns precis som när mensvärken är påväg att komma fastän den slår inte ut någon gång. Den känslan har jag haft sedan i helgen och då var jag orolig att mensen var påväg! Men den har kommit av och till och kommer då och då fortfarande. Sedan har jag väl haft en känsla framförallt av någonting men har inte vågat lita på någon av dessa symtom för det kan ju betyda vad som helst! Annars så har jag haft en öka aptit men det finns ju andra anledningar till varför man kan ha det med, så jag har färdat bort tanken på att de skulle vara symtom för graviditet. Men jag har ju SÅ hoppats att jag skulle vara gravid! Glad I korta drag så är jag LYCKLIG! Solig
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!