Adora1 skrev 2011-01-11 08:50:53 följande:
AngelandDevil skrev 2011-01-11 08:37:41 följande:
Jag är gravid! Haha, känns SÅ ofattbart!
Det är ett svagt extra sträck men det är ett! Så otroligt och shockartat samtidigt!
Min BIM ska snarare vara den 12 Januari så om vi räknar på det blir det
på BIM-1.
Grattis till er alla andra som fått plus och hoppas ni som inte fått ert plus denna månaden får det nästa!
Kramar!
GRATTIS!! Hur mår du?
Haha, ja du.
Jag känner mig halvt i shock, var bara 2,5 timme sedan jag fick reda på att jag var gravid men tanken börjar sakta sjunka in. Jag har nog inte insett det än men tanken finns där i alla fall! I övrigt så mår jag väldigt bra faktiskt, känner mig riktigt glad, lycklig och har lätt till ett leende!
Jag har ju inte haft så jätte många symtom egentligen och har samma nu som jag haft hela tiden. Har känt då och då spänningar i livmodern och stickningar. Nu har det mer gått över till en känsla som liknar mensvärk, fast är mildare känns precis som när mensvärken är påväg att komma fastän den slår inte ut någon gång. Den känslan har jag haft sedan i helgen och då var jag orolig att mensen var påväg! Men den har kommit av och till och kommer då och då fortfarande. Sedan har jag väl haft en känsla framförallt av någonting men har inte vågat lita på någon av dessa symtom för det kan ju betyda vad som helst! Annars så har jag haft en öka aptit men det finns ju andra anledningar till varför man kan ha det med, så jag har färdat bort tanken på att de skulle vara symtom för graviditet. Men jag har ju SÅ hoppats att jag skulle vara gravid!
I korta drag så är jag LYCKLIG!