Adora1 skrev 2012-07-18 20:09:09 följande:
Tack snälla för omtanken! Ja, jag blev förvånad minst sagt över hennes totala brist på empati för hon är annars den som brukar bry sig om och ta sig tid- plötsligt byter hon personlighet liksom?
Ja, hur kan hon vilja utsätta mig för ännu mer smärta och trötthet bara för en fest skull? Knäppt. Vi får se, hur som helst såg det iaf dystert ut på barnvaktsfronten. Vet inte vad hon hade tänkt att vi skulle göra med barnen, vi kan liksom inte bara lämna dem vind för våg och det är inte superlätt att skaffa barnvakt en lördagkväll åt en 2,5-åring och en 9-månaders bebis. Det kan inte vara vem som helst heller, måste vara någon de känner väl och är trygga med ju.
Och sen kan jag känna lite att jag känner inte de andra på festen jätteväl och så kommer jag med mina handledsskenor och kryckor och måste då svara på en hel massa frågor om mitt allmäntillstånd. kanske inte jättesugen på det heller
...
Jaja, hur är det med dig idag då?
ja man vill väl kanske inte "lägga sig på bordet åh blotta sig" för allt åh alla om sitt privatliv för folk man inte ens känner. Säg till henne att ni får ingen barnvakt för det är ju sant. kanske kan du åh hon bara ta en lunch på stan en annan dag åh umgås istället?
jo det flyter på bättre åh bättre faktiskt =) istället för att känna sig frustrerad/irriterad 20 ggr om dagen så kanske jag känner det 1 ggr om dagen nu istället =) lillskruttan är 53 cm lång nu åh väger 3600 gram =) hon fokuserar mer med blicken åh följer en med blicken om man går förbi =) några enstaka leenden har kommit oxå =)
Lillgumman 3 veckor på denna bild =) skulle ut åh göra stan osäker denna dag =)
1:a badet som först var lite läskigt (varav den blicken ;D) men sen vart det behagligt =)
Väldigt nyfiken på vad pappa pratar om för gojja =)
somnade till slut av allt skitsnack ;)
somnade med vovven =) visst finns det en likhet i hur dom ligger ;)
åh här myser vi med kissen som är Mollys personliga vakt =) (han håller stenkoll på vart hon är åh om hon skriker vill han försöka trösta hon)