Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Babydreamer skrev 2012-02-25 15:34:48 följande:
    Har läst här på FL att de kan kosta mellan ca 99-150 kr på ullared
    åh hoppas de stämmer för de va ju bra pris :D
  • DazHamster

aha då ska jag hålla utkik efter giraffen då ;)
    Usch jag var idag på barnens hus åh hade skrivit upp lite saker som jag tyckte som man verkligen behövde eller iaf jag vill ha det åh i slutändan så landade vi på ca 20.000 kr :O då är inte ens barnvagnen medräknad eller något babyskydd+bas eller spjälsäng!!!
    Men de var ganska mycket grejer ändå som ja fick med =) men ja kan nog räkna med att halvera den summan på Ullared minst tror jag!

Här är en bild på mig i v.24+3 tror ja.. Tänk på att jag är redan väldigt överviktig så det är mkt min mage sen innan också men det putar mer ut nu än innan men jag ser bara fetare ut tycker jag xD men men nog kommer bebismagen fram förr eller senare =D
  • DazHamster

bortse ifrån dom blåa kallingarna som jag stulit från karln ;) tycker de är så extremt sköna att gå i nu då man börjar bli väldigt pluffsig! :D dock så är ju inte karln min överförtjust i att ja stjäl hans underkläder xD

• DazHamster
    Adora1 skrev 2012-02-27 06:53:46 följande:
    DazHamster:Solig En liten flicka!

Köp begagnat om du inte har något emot det så sparar du många sköna tusenlappar! Ex vi köpte en skötbordsmöbel/byrå  på Blocket för 200 kr som vi använt till båda barnen.
    Och Ullared kan man spara mycket pengar på.. 
    Skötbord har vi redan köpt begagnat :D ska måla den åh göra den mer personlig bara =)
    Åh barnvagnen betalar vi inte en krona på =) vi är bortskämda ;) men till min stora glädje så har vi nu faktiskt bestämt vagn, färg, modell åh "vi" (svärföräldrarna) har lagt handpenning på den =) Vi trodde de skulle bli emmaljunga edge duo kombi jeans black men dom har kommit med en limited edition navy dream som endast gjorts i 250 upplagor som har skickats runt till olika länder så det är inte många som fick stanna kvar i lilla Sverige =) men det fanns endast två kvar av dom idag åh vi lyckades roffa åt oss en av dom :D det är också en edge duo combi =)

Haha vadå tycker ni redan att man ser på magformen om det är pojke eller flicka? de har ja nog inte tänkt på tidigare fast jag ser inte pluffsigare ut bakifrån utan de ser mer ut som att ja har gått ner lite i vikt åh blivit mer slimmad vid höfterna än tidigare. =) Hon bökar ordentligt åh sparkar åh boxas som bara den så ja tappar nästan andan då hon får in en sån där rejäl smäll! Fick iaf veta att hon ligger med huvudet neråt åh tittar mot min vänstra höft åh har tydligen legat så i stort sett sen v.18 så kanske därför ja känner sparkar åh buffar bara på vänster sida? :D Ludmila trodde att hon skulle ligga i den ställningen i stort sätt så hela graviditeten ev. vrida sig lite men hon har legat så här nu dom senaste veckorna =)
  • DazHamster
    AgnesGN skrev 2012-02-27 17:30:32 följande:
    Typiskt att man inte kan ta bort sina inlägg och börja om... =P Här kommer bilden. 24+0

åhhh jisses!! shit du har verkligen två bebisar där inne xD hihi de ska bli spännande att få se hur stor den där bebismagen verkligen kommer bli sen mot sluttampen :D Superduper fin mage verkligen mysigt =) Hur känns det med två st som lever om där inne?? vet inte om ja har frågat de men vet ni om de e enäggstvillingar eller tvåäggs?
  • DazHamster

Här är två bilder på könet åh det är ju tre sträck som indikerar på att det är en tjej. Någon fler som vill/kan göra ett utlåtande? =)

• DazHamster
    AgnesGN skrev 2012-02-27 20:27:14 följande:
    Dazhamster - jo, det är verkligen två... =P Ska på ultraljud igen på onsdag så jag längtar efter att få se mina små hjärtan igen... =)

Det känns överallt i magen kan jag säga, på olika sidor och uppe och nere Ibland samtidigt och ibland så turas dem om... =)

Troligtvis tvåäggstvillingar trodde barnmorskan som gjorde ultraljudet att det är. Men inget går att garantera, men jag har det i släkten så chansen för tvillingar finns... =)
    jaha vad häftigt för tvåäggs är väl ändå mer ovanligt än enäggs? Vad mysigt fast ja skulle nog få panik åh vilja krypa ur skinnet xD ja tycker det är lite läskigt med alla sparkar åh buffar :P vänjer väl mig snart =)
  • DazHamster

oj såg att översta pilen inte vart riktigt rätt men lite nedanför den så är det tredje strecket =)

• DazHamster
    AgnesGN skrev 2012-02-27 20:53:19 följande:
    Dazhamster - jag har ingen aning vad som är ovanligast, tvillingar i sig är inte supervanligt... =) Läskigt är det inte tycker jag, mest mysigt... =) Men ibland gör det lite ont, helst när en av de sparkar mot samma revben om och om igen... =)
    åh det där med revbenen har jag inte fått uppleva än tack åh lov :D men urinblåsan har fått sig några smällar :S
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!