skruttnorpan skrev 2011-02-24 09:44:24 följande:
håller tummarna nu, Kitty! vore nästan bra om testen dröjer en dag så att nivåerna får chans att stiga, haha
babyW- MYS allt vad tygen håller! Ny F-N gäller det!!!
kram
Ja här myses det massor!! Barnlediga från igår och till imorgon dessutom.
ACJL skrev 2011-02-24 10:11:34 följande:
Ja jag ska ta och göra det! Har hoppat över en gång förut men det var kanske 6-7 år sen, men då hoppade den en månad och sen var den tillbaka igen. Är jätte surt när man försöker bli med barn men inte har den blekaste när eller om äl kommer.
Tänkte på dig i mosre (kändes lite knäppt att tänka på någon man aldrig har träffat), jag tänkte att jag hoppas att det är din tur nu! Tycker ni är fantastisk som orkar kämpa på!
Åh vad söt du är!!!
Nu blev jag alldeles rörd... Ja vi kan ju hoppas att du har rätt! Hade varit underbart med ett plus när vi börjar vårt "nya" liv i nya lägenheten.
Jag vet faktiskt inte hur vi orkar kämpa på, om jag ska vara ärlig... Varje gång mensen dyker upp så ger min ork också upp, men sen kommer orken och jävlar anammat tillbaka och min 'älskling stöttar och peppar massor...
Och helt ärligt - utan alla er UNDERBASRA tjejer här inne i min favortittråd, med er pepp och ert stöd, hade jag faktiskt gett uopo för ett bra tag sedan. Ni är sååå fantastiska!!!
Stora kramar
DazHamster skrev 2011-02-24 10:57:37 följande:
har gjort ett idag åh två igår ff minus :( de sjuka e att ja känner att de inte e nån bebis denna gång hlr :( men mensen borde ju komma när som helst? gynekologen såg ju en tjock åh fin slemhinna! De måste ju betyda att ja haft ägglossning??? de e 2 veckor åh två dagar sen jag var in till henne. ja har jätteont i tuttarna eller bara vårtgården. Sen var ja till en kompis som har en pendel där man kan se hur många barn man får vilke/vilka kön och om man är gravid... Hon kollade först hur många åh vilka kön de skulle bli sen kolla hon om ja va gravid de sjuka är att den har aldrig ljugit förut så varför skulle den göra de? Den visar iaf att ja väntar en pojk åh sen visade ja henne trådarna ja börjat fått på brösten då bara flinar hon åh åh säger att så där såg hennes ut också då hon väntade sin andra pojk som nu är 2 månader.
HJÄLP.... Jag står fan inte ut psykiskt längre... Detta tar kål på mig :(:( vi är för fanken inne på vårt 13:e försök i mars.
Såg att ni kämpat länge ni också Babyw, alltså hur orkar ni hur står ni ut?
Ja du jag vet inte hur vi orkar...
Det är väl det att eftersom jag är äldre och min tid snabbt räknas ner, så "måste" vi orka just nu. Lägger vi ner nu och pausar i några år, så är det ju ännu större risk att det aldrig blir något, i och med min ålder. Men jag har
väldigt lite ork kvar generellt sett!!
Det är min kära man som oftast har ork för oss båda, verje gång mensen kommer. Men det är många tårar, suckar och massor av uppgivenhet mellan varven här hemma, ska jag säga.
Just för tillfället är jag ganska optimistisk att det kommer nog bli
nån gång, men f-n vet när... När jag är riktigt nere tror jag aldrig att det kommer gå. Får väl se om min negativa sida eller min positiva sida har rätt. Tror att vår flytt blir ett uppsving i orken, för vi bor väldigt lyhört nu och det är mycket fel och strul med allt i vår lägenhet. Det blir nog en mer positiv atmosfär i det nya och det är större ich bättre. Det påverkar förhoppningsvis oss, och mest mig, att få lite mer styrka igen!
Förstår din frustration helt och hållet! Kan bara flrsöka uppmuntra dig att FÖRSÖKA hitta inre styrka och ork ett tag till, tills du antingen får en sent plus eller iaf tills mensen kommer så ni kan få kasta er in i ett nytt försäk, med massa mys och kärlek.