Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
dellz skrev 2011-02-05 09:23:25 följande:
så har jag med...det var mitt tecken på att jag fick upp hoppet =) å nu har jag plussa i måndags=)exakt så som du förklarar dom, som lotion vit. håller tummarna för dig!
Adora1 skrev 2011-02-05 09:56:23 följande:
Yes, jag hade som vit lotion, rikligt med flytningar innan jag plussade.....Vaknade kl 6 av att jag mådde så fruktansvärt illa att det vattnades i munnen på mig!! Så saliven bara rann... Äckligt!
Nu fyra timmar senare och flera tappra försök med kex, dricka, furkost och allt sådant, har det fan inte släppt än. Så det verkar som att jag har vinterkräksjukan att "se fram emot"... Humor!!!
Något positivt är att jag iaf fick mycket bra nyheter av min nya (underbart trevliga) gynekolog igår. Alla mina värden som togs var jättebra!! Både sköldkörtelprov och prolaktin och allt. Skönt! Hade dessutom ett bra progesteronvärde så jag vet att det har skett en ordentlig ÄL. Med tanke på att allt var bra, så har hon nu beslutat att ta en kik på min mans tidigare lämnade spermaprov (för att dubbelkolla tidigare svar och ev bilda sig en egen uppfattning) och sedan remitterar hon oss till RMC för insemination/IVF.
Känns kanon att få veta att hon vil hjälpa oss!!!! Jag kom till henne första gången för två veckor sedan och det händer redan saker!!! Skulle nog bytt gyn för länge sedan... Klart att en utredning och prover och allt inför IVF och insemnation inte är en dans på rosor men vi får i alla fall hjälp! Slippa gå och bara vänta varenda misslyckat försök...
Så generellt sett mycket positiva nyheter för oss här hemma!! Ja, förutom att jag blivit sjuk... Hatar att kräkas ju!