• sommar

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Tack för svaren. Känns som om vi precis börjat och kroppen som alltid varit bra på att hålla tiden för mens, har aldrig haft jätte ont vid mens eller lång mens. Utan skonats från sånt. Så när man startar projekt bebis så fuckar kroppen som bara den. Nä, vetekudde på magen och mys med sonen som ligger i soffan med feber. Kram på er vänner. Glad att ni finns

• sommar

Hej! Ni får gärna plocka bort mig från listan. Fick en stört blödning på jobbet och det var inget trevligt. Tampong, tajts och jeans.  Så jäkla kallt så man får bylta på sig. Jag kände hur det rann efter ca en timme med tampongen och kollar ner. Jeansen blev knallröda och på toa ska vi inte ens skriva vad som hände. Har haft så fruktansvärt ont i hela tjejmagen och efter ett snack med en otrevlig kvinnlig läkare på kk så sa hon, bättre lycka nästa gång. Tidigt missfall så vi får se när kroppen repar sig.

• sommar

Vad gulliga ni är. Tack för alla kramar. Dom behövs. Har fått blommor och massa kramar av sambon. Nu är jag mest inställd på att sluta blöda och börja om. Vad menar du med hormon påslag, skruttisnorpan?? Kramar och snart dyker jag upp med mitt äl och bim Flört Kör med stickor denna månad och det är nog bra så vet jag när kroppen börjar jobba igen.

• sommar

Hej tjejer! Nu känner jag att måste få skriva av mig igen. Hmmm från att ha trott att jag fått ett mf då läkarn jag pratade med trodde det så började jag blöda så otroligt mycket dan innan julafton att vi åkte in till akuten. Då snackar vi galet mycket blod. Från akuten och en trappa upp med en fet binda så bara forsade det. Urk!! Nog om det äckliga. Visade sig att jag fått en blödning man får VÄLDIGT sällan. Framkallas av stress. Ja, jag har haft det rätt så stressigt hemma med en rättegång, jul och allt tänk på bebis. Fick primolut och orden att kör på som vanligt. Efter kuren ska du få din mens men får du inte den så är du med barn. Så mensen ska komma runt den 11, 12 januari. Gjorde ett äl test nu och det visar att jag har äl, eller ja kommer ha det inom några dagar. Så ikväll blir det mys med mannen. En galen julhelg men hoppas året börjar bra. Massa kramar till er. Från en hoppfull sommar.

• sommar

Lyckliglängtan man får gnälla och känna att det är hopplöst ibland. Jag kan inget annat säga än att jag skickar mina varmaste kramar och massa styrka till dig. BabyW tidiga gravtest från Rfsu finns även att köpa på coop. Blev så himla nöjd när jag hittade dom vid vecko handlinge. Hihi!Kram alla

• sommar

Stor kram skruttnorpan.  Shit vad tråkigt, men det kan ha tagit sig så ge inte upp Solig Jag hade helt gett upp denna månad med att jag äter primolut, fick bli akut gyn på julafton och hormonrubbning pga atress. Men har fått äl utslag i förrgår och igår. Idag med men inte lika starkt. Hoppas det blev nåt men man vet aldrig. Känns lite hopplöst nu men det kommer snart till oss. Massa kramar till dig skruttis

• sommar

Hej vänner! God fortsättning på er Hjärta Jag vill nog vara med på listan. BIM ca den 10 jan. Jag äter ju primolut och man kan ska inte vara gravid när man äter dom men man kan bli gravid under tiden. Så jag hoppas ju att det stämmer. Vi har i allafall fått till det flera gånger denna veckan. Haha! Min syster är höggravid och bf var den 28. Vi firade in det nya året med att säga att det vore så underbart om vi kunde få samma år och vet ni vad. Hon är på väg till mina föräldrar för att lämna sin son där. Det är på gång. Så lycklig för hennes skull för dom har kämpat 1 år för den första och 2 år med denna. Nu är det snart mina tur och alla ni andra kommer plussa snart det känner jag på mig Glad 

• sommar
    BIM-listan

Brooklyn  -  ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec - 1 jan (3:e försöket, 2:a barnet)
    Systertillknorr  -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra  -  ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  -  ÄL 18-20 dec / BIM 2 jan (12:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    Baby W  -  ÄL 20-21 dec / BIM 5-6 jan (15:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (21:a försöket)
    Casiopeja  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna  -  ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina  -  ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Jaspis78  -  ÄL 20 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Zophy  -  ÄL 22 dec / BIM 7 jan (5:e / 6:e försöket)
    MiAmore  -  ÄL 25 dec / BIM 7 jan (6:e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 27 dec / BIM 8 jan (3:e försöket)
    Bäbis2011  -  ÄL 24 dec ? /  BIM 6 jan (5:e försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan (5:e försöket)
    Ohbaby  -  ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    Mysloppan  -  ÄL ? / BIM 8-11 jan  (18:e försöket)
    Limpan 83  -  ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
    Linnsi  -  ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)
    Skruttnotpan  -  ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    Lolisa  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
    Matematik  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
    LilyRose  -  ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    HelenFr  -  ÄL ca 29 dec / BIM 12 jan (4:e försöket)
    Annelibengtsson80  -  ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)
    Deeya - ÄL 30-31 dec / BIM 14-15 jan (3:e försöket)
    Längtarefterbebis  -  ÄL 31 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Tigern01 - ÄL 31 dec / BIM 16 jan (2:a försöket)
    Adora1 - ÄL 2 jan / BIM ca 15 jan (2:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 16 jan (2 försöket efter MF nov-10)
    SoMa72  -  ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10) 
    Annakohler  -  ÄL 13/23 dec / BIM 5 jan (försökt sen mars 2010)
    Chokladmuffins  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)
    Sandy83  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (4:e försöket)
    Flickanfin  -  ÄL ? / BIM ? (3:e riktiga försöket)
    T inne  -  ÄL 14 jan / BIM 28 jan (4:e försöket)
    Jessieåalbin  -  ÄL 12 jan / BIM 26 jan (3:e försöket - första med rosenrot)
    Lhea79  -  ÄL 22 dec / BIM 9 jan (3:e försöket)
    Kitty 87  -  ÄL ? / BIM 7 jan (1:a försöket, 4:e barnet)
    Daniela01  -  ÄL 16 jan / BIM 31 jan (2 års försök)
    Sommar    ÄL??/ BIM  11 Jan ( 2:a försöket, 2:a barnet )

Plus - listan

Myrran81  -  på BIM -7
    Laref

Hjärta Hjärta
    La till mig på listan. Hoppas det inte gjorde nåt Glad Hoppas som så många andra på ett plus
  • sommar

Inga symptom här men tror inte jag känner efter så mycket. Vill inte bli besviken. Försöker tänka som sambon säger, det kommer när det kommer. Tror alla dom där symptomen om trötthet, illamående, svullenhet kan lika gärna bero på dags formen, hur stressigt man har det på jobbet, vad man ätit men visst är det kul att tänka Drömmer
    Alla ni som fått ett stort Plus massa grattis till er. Krama era respektive och njut av tillvaron. Ni som inte fått nåt svar, ge inte upp. Det kommer Skrattande ni som fått Minus ska inte deppa, nästa månad så kanske ni plussar och om några månader börjar ni få en redig Gravidmage Solig Finns det kärlek, vilket det verkar finnas i varje hem på denna sida så finns det hopp. Snart får vi våra små efterlängtade Baby
    Kram från en som varken fått bu eller bä men som inte ger upp

• sommar

BabyW stor kram. Jobbigt att veta att den skulle vart med er. Känslan av tomhet, längtan och kärlek på samma gång. Att få hålla om, gosa, lukta, titta och beundra det lilla. Nu finns bara tanken, drömmen och längtan kvar. Men glöm inte att gråta är ok, att längta och drömma också. Att få va arg och besviken är också saker som måste få kännas. Så gråt så mycket du vill, gråten är ett bevis på att den dan du kommer bli mamma så kommer du älska ännu mer, känna så mycket mera och njuta mer än någon annan. Kram

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!