• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Trollbusarna skrev 2011-04-05 10:35:36 följande:
    Håller tummarna stenhårt för dig

Jag är i v 6 enligt vissa sidor och på vissa ställen är jag i vecka 6 på torsdag nu.
    Tack, men själv har jag gett upp hoppet redan

hehe, ok, v.5-6 någonting då
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Har du bestämt dig för när du ska testa?

Här har mensen fortfarande inte dykt upp. Har känt mig mensig hela dagen och det har flera gånger känts som att "NU kom mensen". Men nope. Vet att min mens har hoppat över en månad en eller två gånger tidigare, men det var läängesen nu. Ett par år sedan sist minst. Får se om jag testar mig imorgon bitti även om tempen är låg, eller om jag väntar tills på torsd.
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tack för alla tummar, men ni kan sluta hålla dem nu. Mensen kom sent igårkväll. Tråkigt så klart, men just nu känner jag mig mest lättad faktiskt. Har ju egentligen vetat enda sedan i lördags då tempen gick ner, att mensen skulle komma. Men har ju ändå inte kunnat sluta hoppas och släppa tanken på att KANSKE är jag gravid ändå? Nu kan jag släppa alla dessa tankar och ställa in mig på ett nytt friskt försök ist. Nästa bim blir runt den 6/5.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Hjärta Hjärta

BIM-LISTAN

DazHamster - ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
    Maajsi - ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)

ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
    BabyW
    - ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)
    Swn - ÄL 25 mars / BIM 8 april (11:e försöket, 2:a barnet)

Tiina84  -  ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
    SoMa72  -  ÄL 2 april / BIM 17 april (9:e försöket)

Brooklyn  -  ÄL 16-18 april / BIM 3 maj (6:e försöket, 2:a barnet)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 18 april / BIM 4 maj (11:e försöket)
    AgnesGN - ÄL ?/ BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)
    MiAmore - Äl. ? /BIM ca 6/5 (10:onde försöket, 2:a barnet)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (?)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  -  plus på BIM ?
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på BIM ?
    T inne  -  plus på BIM -4
    Dellz  -  plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1
    Limpan 83  -  plus på BIM -4
    Bebis11  -  plus på BIM -6
    Deeya  -  plus på BIM -7
    Sommar  -  plus på BIM -2
    Bia 80  -  plus på BIM -6
    Trollbusarna - plus på BIM -2

Hjärta Hjärta
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Mja, jag är väl inte så jätteduktig på fertilityfriend, var bättre på det när vi försökte med sonen. Har väl fyllt i en eller två st sk. "charts" under dessa försöken. Fyller bara i där dem månader då jag tempar mig varje dag från mensens sista dag. Men denna månaden har jag bestämt mig för att försöka hålla mig ifrån tempningen helt och hållet, och bara hålla mig till äl-test. Har beställt hem en hög från billigatester.com nu för en stund sedan
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

En fråga till er; Jag ska till gyn på undersökning, där jag troligtvis kommer få göra ett VUL, den 3/5. Och jag har bim runt den 6/5. OM jag nu blir gravid denna månaden, kommer hon kunna ses det då? Ett foster förstår jag att hon inte kan se så tidigt (antar jag?), men gulesäcken borde hon väl kunna se, eller?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Nej det kommer jag inte ihåg tyvärr

Ja det vore klart en härlig överraskning iaf, om jag kommer dit för en undersökning för att se om det syns något konstigt som kan säga varför jag inte blir gravid, så visar det sig att hon kan se något som ser ut att kunna vara en graviditet Vet ju en som INTE kommer kunna hålla sig till bim med att testa då..
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    SoMa72 skrev 2011-04-06 13:44:19 följande:

Jag måste flytta ner mig på BIM-listan, har inte ens sett röken av nån äl än så länge, dumma missfall som stökar till det...   Vet bara inte vilket datum? Obestämd Nåja, jag testar vidare....

Håller tummarna för er som ska testa snart och skickar kramar till er som fick mens den här svängen. Hjärta

Vad jobbigt o frustrerande att din kropp bråkar med dig
    DazHamster skrev 2011-04-06 13:44:59 följande:
    Nu är jag helt säker!
    Det är min mens som har kommit =)
    Är skitglad av två anledningar för att den dök upp åh de är bl.a. att den kom ¨på dag 31 istället för 56 (sist jag hade en normal cykel var i november 2010) sen att det inte blir en december bebis, visst ja hade blivit jätteglad om ja var preg nu men ja vet ju själv hur jävligt det är att fylla år sent på hösten/vintern :(
    Så Bebis 2012 är efterlängtad nu :D
    Vad skönt! Då satsar vi stenhårt på en januari 2012 bebis nu då!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    DazHamster skrev 2011-04-06 14:10:24 följande:
    hehe ja eller hur de låter så mycket mäktigare med 2012 än 2011 xD de e ju de år de är domedagen kom ja ju på :S
    Är 2012 ett domedagsår? hehe, ok.. En domedagsunge som styr upp allt.. FINE with me!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har kommit på ett bra sätt för mig att verkligen fokusera på att gå ner i vikt ist för på att bli gravid. Vi ska på tre bröllop i sommar med start i maj, och det hade varit SÅ roligt att kunna ha en fin klänning på dem, och verkligen känna mig FIN i den! Nu återstår bara att se hur länge jag klarar av att ha fokus på det.. Vad tror ni? Fram till äl ungefär?

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!