Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
GUMMAN! Jag hoppas du har fel, men se till att du får komma på en koll! Skriv av dig för allt vad orden bär för och bolla det du behöver! Den här tråden tar inte slut för att Januari gör det, när du orkar finns vi här om du behöver.
Finns en riskt att jag snart joinar igen också...alla mina tidiga symtom är som bortblåsta, vilket var hur det startade sist. Hoppas att jag har fel, men är rätt nojjig just nu
STOR KRSM till dig!
BabyW- jag förstår frustrationen! Stor kram till dig och många tankar! Försök att se det som att läkaren hade en dålig dag och lägg tankarna på att när väl ägget släpper så har du den bästa hjälp som går att få för att du ska bli gravid och kunna bära den lill* tiden ut! HÅLL UT!
Jo vi får väl hoppas att äggblåsan tar sig och gör den inte det så lägger jag all min tilltro till min nya gynekolog. Jag ska försöka se det som det bästa - den framtiden hjälpen när jag väl blivit gravid.
Förstår din oro nu, men jag hoppas verkligen att allt är som det ska och att du ska få behålla ditt lila pyre denna gången. Din kropp har väl bara anpassat sig till de förändring du haft nu men innan du vet ordet av å kommer det mer växtvärk och kanske lite illamående. Inte alltid kul kanske, men ett tecken för oss som lätt oroar oss utan symptom...
Kramar
Skickar styrkekramar och håller tummarna för att äggblåsorna vuxit tills på fredag!
Ja, hoppas hoppas på bättre resultat på fredag!
Kramar tillbaka
Skruttnorpa: tack, ja jag kommer nog skriva av mig lite här inne. Är nog ingen fara för dig ska du se! Men visst är man orolig den fösta tiden
BabyW: Hoppas verkligen att den nya läkaren som du ska träffa är mycket bättre. Det är så otroligt viktigt det här med bemötandet.
Kram
Klart du ska skriva av dig!!! Det är därför vi är här! Hade gärna följt med dig och varit stöd i väntrumet om vi bara bott i samma stad.
Ja den nya läkaren är enligt ryktet MYCKEET bättre. Har en väninna som väntar tvillingar efter 6e IVF-försöket och det är denna gynekologen hon går hos. Min väninna har faktiskt också tidigare gått till min nuvarande gyn och tyckte samma som jag. Tur att jag äntligen fick koma till hos den nya. Ja bemötandet är allt! Känner man sig besvärlig och ivägen och ens oror och tankar och funderingar inte tas på allvar så är det ju kört...
Kramar tillbaka till dig! Håller tummarna blåa...