Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Vad skönt för dig dig att kunna släppa den oron nu HelenFr
Vad skönt för dig dig att kunna släppa den oron nu HelenFr
Åh vad härligt med alla positiva besked förutom att Dazhamsters bebis inte vill titta ut :-P Själv gick jag in i vecka 34 i onsdags lillprinsen möblerar om för fullt i magen och jag tror att han har lagt sig på tvärsan i magen :-/ mindre skönt men jag är bara glad att jag känner honom så pass mycket
Åh vad härligt Maajsi :) Kul med en liten prins :)
Hoppas verkligen att DazHamster ligger och snusar på sin lilla tjej nu :)
DazHamster, nu är jag så sjuuuuuuukt nyfiken på din lilla tös! Får vi se en liten bild på underverket snart?
Åh vilken sötnos
Inga känningar alls.... 3 veckor kvar till bf... Mår skit nu. Håller på och tvistar om sambons dotter flr tillfället då vi vill ha vårdnaden om henne... Mår skit just nu... Känner inte alls att jag kan njuta av graviditeten just nu... För mycket strul runtomkring...
Som tur är mår jag bra i graviditeten i sig, lite ont i ryggen men inte så farligt, inga sammandragningar eller förvärkar heller.. Är just nu är jag så trött både emotionellt och kroppsligt att jag inte vet om jag ens har kraft till en förlossning sen är jag livrädd över att jag inte kommer kunna känna mig lycklig och njuta av mitt eget barn när sambon håller på att kämpa sig blodig för sin dotter... Men det måste göras, mamman till den flickan är helt olämplig som förälder. Synd bara att alla problem skulle eskalera just nu när det är så nära BF...
Det här är mitt första och sambons andra barn...