• BabyW

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

skruttnorpan skrev 2011-01-07 17:47:36 följande:

BabyW, MASSA STYRKEKRAMAR! Du kommer orka! Det är bara att du  just gått in i FAS 1- då är allt skit! Man förstår inte hur man ens ska orka tänka på att försöka igen! Men om ett par v är du på banan igen! Nya försök, ny hjälp och nytt hopp!!
    Och TÄNK INTE ENS på att lämna tråden! Håller med LYckligaLängtan, vi skriver om trådstarten lite och så krigar vi på tills vi ALLA har våra små kulor på maggen - det är en order!Flört

MiAmore- förstår ditt beslut! Önskar att det vore annorlunda och att du fick ditt plus nu, men jag är övertygad om att orken att kämpa kommer tillbaka! När du känner för det och att du har lite att skriva ur dig så vet du vart vi finns- ha kvar länken!

Stor kram till er alla! Snacka om tung dag i Januaritråden!

Hahahahaha!!! Skrattande Du är ju bara för underbar, gumman!!  Hjärta

Jo Fas1 är nog till och med passerad idag, för min älskling har peppeat och stöttat och det har många goa tjejer gjort här inne med.  Skrattande

Håler fullständigt med - ska inte lämna tråden. Tycker jag ingen av dessa goa tjejer ska göra (MiAmore har en god anledning, men är ju självklart alltid välkommen tillbaka om hon vill och orkar!!), utan vi fortsätter att kriga vidare! MYCKET BRA UTTRYCK!!  Tungan ute

Jo lite tung har det väl varit på sina håll idag... Paketförseningar, bödningar, minus och skit!! USCH!!

Ha en god kväll alla, så tar vi nya tag snart igen!  Skål  Skrattande

Kramar i massor
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    Babydreamer skrev 2011-01-07 18:49:17 följande:
    På vilket sätt vill ni att jag ändrar trådstarten? :)

Jag hoppas ju på att jag inte behöver vara med i februaritråden ;) men med min tur så kommer den röda kärringen som en klocka imorgon :( vill inte!!!!!
    Gör ett tillägg att vi fortsätter kriga för ett plus i februari med!  Flört  Hoppas iofs att du slipper vara med så länge... Hihi!  Skrattande
  • BabyW
    Mischao skrev 2011-01-08 10:18:15 följande:

Trodde verkligen jag var gravid. Har ovanligt starka hugg runt livmoder-området och igår fick jag sjukanmäla mig för jag mådde fruktansvärt illa från och till hela dagen. Gjorde ett grav-test imorse som visade minus så nu sitter jag på jobbet och mår fortfarande lite illa av och till och är ledsen för att det inte blev något denna månaden ;(
    Tycker mensen kan komma nu. Ju fortare kan man försöka igen. Är på BIM -1

Lugn och fin...  Tungan ute  Ditt plus kanske komer istället?!  Flört
    skruttnorpan skrev 2011-01-08 10:02:28 följande:

Skyrocket- hoppas att ditt halmstrå är hållbart och betyder att du fort är gravid! Vore ju helt underbart!

Lovika83- Nu håller vi tummen för en mensfri helg och ett bra besked på måndag!Skrattande

Här pendlas det mellan hopp och förtvivlan, haha. En kollega frågade igår om jag var gravid igen då mina bröst såg stora ut. Hon vet vad som hände med missfallet och hon var den första som förutspådde att jag var gravid sist, just pga brösten. Dock inte en tillstymmelse till plus på bim -2...
    Nu står hoppet mest kvar till att jag plusade sent förra graviditeten, men trodde då att det berode på att det inte var en frisk graviditet. Kan ju hoppas på att jag är låghormonare, men det ska ju vara ovanligt så hoppet är väl litet egentligen.

kramar

skruttnorpan skrev 2011-01-08 10:26:57 följande:
    Förstår din frustration! Man vill bara ha ett deffinitivt svar! Har det blivit eller har det inte! För ett tag sedan hade jag glatt sagt till dig, att -HÅLL UT! du visar säkert + om någon dag, du är ju fortf för tidig med att testa!! Men nu känns det som att de flesta plusar innan BIM och då känns det nästan kört om man får neg ett par dagar innan. Håller iaf hoppet uppe för oss båda!
    Stor kram
    Kul arbetskompis!!  Skrattande  on kanske har rätt - igen..??
    Min SON var den som noterade (som inte visste) att mina bröst blivit större när jag var gravid i våras.. Öga för detaljer, killen...!!  Flört  Haha!!

Jag fick inte plus förrän jag gått nästan två veckor över tiden med min son och mer än en vecka efter BIM med min dotter. Var iofs ingen testnarkoman då, men jag vet att jag testade vid BIM men fick negativt. SÅ GE INTE UPP ÄN!!!!  Tungan ute
    lhea1979 skrev 2011-01-08 10:30:15 följande:
    Nu får man börja att bygga upp sig själv psykiskt inför stora test-dagen imorgon. Jag förstår att det inte är säkert att dte blir Plus men man vill ju så gärna och jag kan bara tänka mig vad besviken jag kommer att bli om det blir ett tråkigt och fult Minus.

Jag hoppas såklart på positiva besked, imorgon kommer det at vara BIM dagen och 9 dagar sedan jag tog ett "kunde inte hålla mig test" som var negativt.

Jag kommer säkert att behöva en del stöd imorgon från er goa tjejer om det blir tråkiga testbesked. NÅGON MER SOM VÄNTAR PÅ ATT TESTA JUST IMORGON?
    Här finns massor av stöd om det nu skulle behövas!  Flört  Hopas iofs att du slipper stöd utan bara får en massa grattis till ditt plus..  Tungan ute
    Mischao skrev 2011-01-08 10:36:15 följande:
    Tack. Av nån konstig anledning känner jag inte att mensen är på väg som jag brukar känna så här dagen innan men det är väl kanske för att jag inbillar mig en massa att jag är gravid. Jaja får avvakta. Har inte mensen kommit till onsdag så testar jag igen
    Håller tummarna för att den inte kommer!!  Skrattande  Mensen alltså... Pluset får gärna komma ju!  Flört
    skruttnorpan skrev 2011-01-08 10:37:19 följande:
    Måste fråga er som varit gravida för...
    Kan man bli känslig för salt under en graviditet? Käkade middag tillsammans med några igår och värdinnan hade gjort en gräddfilssås med vitlök och örtsalt. Jag KUNDE INTE äta den! Det var sååå salt! Frågade sambon när vi kom hem om han reagerat och han hade inte tänkt på det.
    Ja- som ni ser...efter som pluset uteblev idag letar jag fanatiskt efter annat som kan berättiga att jag fortf hoppas, haha...

ska nog ta mig ut i verkligehten nu istället så jag tänker på något annat!

Håller tummarna lhea!!!
    Eh, jaaa!!  Flört  Känslig kan man nog säga! Jag var VÄLDIGT känslig under båda mina graviditeter (de fullgågna alltså), både för smaker och lukter...  Smak- och luktsinena förstärks under en graviditet och sånt du älskat förr kan smaka vädigt illa och tvärtom.

När jag väntade min son åt jag allt som var surt - citroner, grapefrukter, omogna krusbär och äppelkart och sånt...
    När jag var gravid i våras fick jag dille på crabsticks och senap (jag vet - superäckligt!!)... Superäckligt!  Kräks  Och så åt jag massor med avocados.  Skrattande

Det sägs ju att graviditetcravings får man efter det som kroppen har lite av och det man får avsmak av har kroppens reserver så det räcker.  Salt är ju inte bra i för stora mängder (inte ens salt lakrits som är min favorit bpde gravid och inte Rynkar på näsan), så det är kanske därför du inte fixade salt - din kropp behövde inte det.  Flört

Tror ditt plus kommer!! Jag är låghormonare (eller har varit vid båda mina fullgågna graviditeter iaf) och vem vet - det kanske du är med!  Tungan ute
    Adora1 skrev 2011-01-08 10:45:24 följande:
    skruttnorpan skrev 2011-01-08 10:37:19 följande:
    Åh, vad starkt att du har hållt dig hela vägen! Hoppas du belönas med ett + för det Skrattande
    Ska inte testa imorrn...ska vänta en tre dagar nu tror jag...då kommer jag att h apasserat BIM och kanske till och med fått mensen.
    Ska bli SUPERSPÄNNANDE med din uppdatering!!

Måste fråga er som varit gravida för...
    Kan man bli känslig för salt under en graviditet? Käkade middag tillsammans med några igår och värdinnan hade gjort en gräddfilssås med vitlök och örtsalt. Jag KUNDE INTE äta den! Det var sååå salt! Frågade sambon när vi kom hem om han reagerat och han hade inte tänkt på det.
    Ja- som ni ser...efter som pluset uteblev idag letar jag fanatiskt efter annat som kan berättiga att jag fortf hoppas, haha...

ska nog ta mig ut i verkligehten nu istället så jag tänker på något annat!

Håller tummarna lhea!!!
    Tidigt i min graviditet (före BIM) tyckte jag salt var sååå gott som aldrig förr...Åt bl a chips och dog nästan av njutning. Kommer ihåg att jag tänkte "Jag är nog gravid för så här gott har det aldrig varit med salt mat"...Sen viftade jag bort det...
    Håller tummarna för dig!!
    Haha!! Ja, cravings kan vara helgalna. Inan jag var gravid första gången och man hade hört eller sett nån med cravings, tänke jag "men skärpning - inte kan nån väl bara "MÅSTE" ha typ chips eller nåt sånt", men när jag sjäkv kände det för första gången, så förstod jag. Det GÅR ju bara inte att tänka bort eller ignorera. Man verkligen bara MÅSTE!!!  Tungan ute 

Måste bara ge cred till min underbara man som respekterade mina cravings jag hade i våras, hur äckliga de än var, och bara log åt mig.  Skrattande  Hjärta  Hoppas ni andra också har en lika stöttande man - men det har ni väl, så goa som ni är allihopa!  Flört
  • BabyW
    sommar skrev 2011-01-08 11:06:08 följande:

Ihea79 jag ska testa på måndag. Du är grym som inte testar innan. Hoppas veckligen du plussar nu =) Själv slutade jag äta primolut igår. Så mensen ska dyka upp om 2-3 dagar. Så som vi hållt på denna månad så hoppas jag att det tog sig. Vi är båda väldigt sexuella men denna månad så låg vi dubbelvikta i sängen båda två. Ska va kul att göra bebis, samt att min syster fick den 1a så vi har snuttat på mys bebbe hela veckan. Hihi!

Skruttnorpan, var bra sugen på att testa i morse men lät bli. Ska tvinga mig själv att vänta. Lite spännande att vänta ändå. Jag kan inte minnas att jag var sugen på salt under min förra graviditet. Kan dock avslöja att jag åt p-piller och fick pencillin som slog ut pillerna och det resulterarde i en graviditet. 

MiAmore förstår att det är jobbigt. Många kramar till dig. Ditt pluss kommer jag lovar.

Så glad att ni tjejer finns här alltså. Kramar till er alla

Mischao skrev 2011-01-08 11:10:40 följande:
    har också ätit primout i tre omgångar sen i nov. tog min sista tablett i torsdags kväll. varför har du ätit det?
    Okej - en amatörfråga här... Vad är Primolut, varför tar ni dem och hur kan det komma sig att det tar sig om man äter dem och mensen ska komma när man slutar med dem...?
    Jag är nog trög - ni får ursäkta mina dumma frågor...  Skäms
  • BabyW
    sommar skrev 2011-01-08 11:50:29 följande:

Hur äter du dom då Mischao?? Varje gång din mens är slut??

BabyW Jag fick ju en kraftig blödning i julas. Har aldrig varit med om det tidigare så jag fick utskrivet Primolut nor från gyn som skulle stoppa blödningen. Det är nog olika på hur länge man ska äta dom. Jag har läst dom som tagit dom i 10 dagar och dom som tagit dom i 14 dagar. Olika från person till person. Jag har ätit dom i 15 dagar. Så nu ska min mens komma om ca2-3 dagar. Men kommer den inte så är jag med bebbe i magen. Hoppas kan man ju. Många som äter primolut för att skjuta upp mensen. Det är en hormon som man tillsätter till kroppen. Om jag nu uppfattat det rätt. Är ingen läkare själv så ni får ursäkta om jag missförstått det hela. Det ska tydligen vara skadligt för fostret om man äter dom om man är gravid därför är det viktigt att man inte är gravid då man får dom. Jag var inte det men hoppas nu att jag är det.

Jo jag läste m din "stress-blödning". Inte kul ju!  Gråter Skönt att du fick reda på vad det var så snabbt och fick hjälp iaf.  Glad
    Okej.. För att stoppa kraftiga eller extrablödningar då? Ja fattar, tror jag...  Skrattande

Men vad är det  som gör att man har lättare för att bli gravid med dem då..? Eller rättare sagt - varför skulle det vara lättare då? Att det hindrar blödning och så är jag ju med på, men skulle ägget på nåt sätt ha lättare att fästa och i så fall varför...?

Sorry för alla mna frågor men min nuvarande gynekolog (privat), har varit väldigt "sparsam" med upplysningar och hjälpmedel för att underlätta för oss att bli gravida och för att undvika fler MF, så därför är jag nyfiken... Skäms

Har faktiskt fått tid hos en ny gynekolog (kvinnlig) i slutet av januari, som en väninna rekommenderat mig att gå till istället. Min vännna har fått mycket hjälp och förståelse där och väntar nu tvillingar (på femte IVF-försöket Skrattande). Hoppas hon kan hjälpa oss också!! Inte nödvändigtvis med IVF alltså (så långt hoppas jag inte vi behöver gå), men med förståelse för oron och rätt förutsättningar i vår fortsatta utredning.
    Ska förhoppningsvis också få delta i en studie på kvinor med upprepade MF där man får hjälpande injektioner under en kommande graviditet för att undvika MF. Ska prata med den överläkaren på onsdag, så får vi se och hoppas att jag kommer med. Kan ju vara värt att prova iaf.  Drömmer
  • BabyW
    Majmamma1984 skrev 2011-01-08 12:36:50 följande:
    Under min förra grav. så åt jag varken pizza, hamburgare ller chips föra tt det var alldeles för salt. =) Sambon köpte saltade nötter i går som ajg inte kan äta av nu heller..brukar annars vara en riktig sucker för salt.
    Låter ju som ett positivt tecken för dig!! Hoppas hoppas!  Tungan ute
  • BabyW
    sommar skrev 2011-01-08 12:46:41 följande:
    Ja, för att stoppa blödningar och för att få en mer regelbunden mens tror jag det var. Man är ju inte expert men läser allt man kommer åt. Lite skadad Flört

Lättare var nog jag som fick uppfattningen av det jag läste. Många som gör en utredning får tydligen dom tabletterna för att regulera mensen och få den mer regelbundet. Då ska tydligen ägglossningen bli regelbunden också. Så har jag uppfattat det i allafall. Ska tydligen stimulera nåt hormon i hjärnan. Men nu är jag ute och svamlar, haha!  Inga frågor är dumma eller helt tokiga. Man ska va nyfiken, fråga och självklart så vill man ha hjälp att få en liten bebbe. Så jobbigt när man vill men inte kan. Min syster försökte länge med båda sina och hon gick till en privat läkare, blev först spolad och sen fick hon tabletter (dock vet jag inte vilka) ska fråga henne. Efter att hon ätit dom så blev det en liten till. Dom hittade inga fel på hennes sambo eller på henne heller utan uttryckte det som så att hon kanske kunde ha för trånga äggledare. Där av spolningen, sen fick hon tabletter för att få en starkare ägglossning.
    Så skönt att ni äntligen får komma till en gyn som kanske lyssnar, ger tips, råd, svarar på frågor. Sjukvården kan va som ett böljande hav. Ena läkaren ger svar, är intresserad, lyssnar, tar en på allvar. Den andra verkar sova under tiden man är där. Gör ifrån sig ett mmmm...... ja....... så kan det va....... vad tycker ni vi ska göra åt det....... Blir tokig på såna läkare. Man är ju inte där för att man vet nåt utan för att man vill veta.
    Intressant det där med injektionerna, hoppas det hjälper. Vad innehåller dom??? Nyfiken som få Glad 
    Kul att dina barn visar intresse för ett kommande syskon. Hoppas ni slipper gå så långt utan att det funkar och tar sig. Håller tummarna och mina tår.
    Min son har i somras fått en lillasyster på sin pappas sida men det är inte samma sak. Han vill ha ett riktigt syskon säger han. Kan bero på att han och min sambo är så tajta att det skulle va mer sant att vi är en liten familj.
    Sen blev jag lite less på soc tanterna som gör vår utredning åt tingsrätten. Deras fokus ligger på att min son har ett syskon och det är det viktigaste ett barn kan ha. Den största önskan man kan ge till sitt barn men det missade jag under alla åren jag försökte klarar och leva själv för att ge min son en trygghet. Det har hans pappa gett han. Men att han missat den tiden med sin son under alla år, det gör inget. Nu fick jag spy lite galla över han också. Skönt. Tacksam för att ni lyssnar Hjärta
    Tack för all info, söta du!! Hjärta

Hoppas verkligen det löser sig till det bästa för dig, din son och din familj. Sånt strul är inte bra. Jag har som tur är en jättebra relation med mina barns pappa och även med hans fru. Alla vi fyra föräldrar (som barnen själv uttrycker det Skrattande) månar om barnen och umgås på skolavslutningar, födelsedagar och nån av juldagarna för att det ska bli så trivsamt för barnen som möjligt. Det är nte alls stel och konstlat utan genuint trevlig och vi har alla roligt ihop. Som en extended-version av en familj.  Glad

Jo visst är båda min barn engagerade i att få ett syskon!! De vet att det inte blir nåt på pappas sida och i och med att vi haft två på gång som inte blivit nåt av, så är det rätt mycket "press" från barnen. Min dotter (den yngsta) önskar sig ett syskon i födelsedagspresent och i julklapp och så, men förstår nog inte processen det kan vara med att skaffa barn. Hon sörjde missfallen med att vara arg på mig för det... Min son (som är alltför klipsk för sin ålder ibland), vet att det inte alltid blir som man vill, även om han vill ha ett syskon lika mycket som min dotter. Han är mest orolig för hur jag mår och så, mellan varven. Glad  Underbart iaf att de båda vill ha ett syskon. Min man har inga barn och jag har sagt förr att jag inte skulle ha fler än mina två - fram till jag träffade mitt livs stora, enda riktiga kärlek, som jag nu lever med. Plötsligt ändrade jag uppfattning och nu kan jag inte vänta mer på att vi ska få vårt kärleksbarn ihop!  Drömmer Hjärta

Jag får ju redan extra hrminstimulans med hjälp av Pergotime och sedan Pregnyl-spruta så att jag verkligen släpper det mogna ägget. Min kropps cykel ballade ur totalt efter våra senaste mf... Och vi har tidigare gjort sperma-analys på min man och de var helt utan anmärkning.  Glad  Sen vad hans medicin gjort med hans simmare får vi ju svar på nu om nån vecka. Är sååå orolig att de ska säga att det inte finns någon aktivitet eller att de är defekta på nåt sätt... Gråter  Är de "bara" slöa så funkar ju insemination eller i förlängningen IVF, men är de helt obrukbara, så är det ju kört...  Nåt fel är det antagligen, eftersom vi på de tre senaste försöken, trorts all hjälp och det faktum att vi VET exakt när jag haft ÄL, ändå inte har lyckats.

Sprutorna man får i den studien jag vill vara med i, är blodförtunande injektioner med någon annan substans (vet inte vad just nu), som ska göra att risken för MF minimeras eller minskas åtminstone. Man ger sig en injektion dagligen från början av graviditeten tills två veckor innan BF. Har en väninna som fick vara med i studien och det fungerade på henne! Hon fick en liten flicka nyligen. Tungan ute Enda "nackdelen" är att jag är livrädd för sprutor och bara tanken på att ge mig själv en spruta varje dag, gör mig lätt yr och svimfärdig... Fast å andra sidan - vad gör inte vi kvinnor med våra kroppar och våra sinnen för att få vara gravida och få en bebis?!?! Jag gör i stort sett vad som helst iaf!!  Tungan ute  Och vad får våra män göra - jo de får ha jpurutryckningar mitt i natten för nån craving, massera svullna fötter, torka tårar och ta lite hormon-monster-fasoner från oss samt hålla handen under förlossningar (trots diverse "det-här-är-ditt-fel"-kommentarer"!!)... Med andra ord - de kommer ganska lätt undan!  Flört

Så KAN jag nu väl bara bli gravid så kanske det hjälper till att jag får en fullgången graviditet och att vi får ett eget litet underbart knytte här hemma!!  Baby  Men first things first - först riktigt bra simmare som ger ett plus på stickan...  Skrattande
  • BabyW
    skruttnorpan skrev 2011-01-08 13:31:51 följande:
    Vad go du är, ska hålla hoppet uppe ett tag till! Skrattande
    sommar skrev 2011-01-08 11:06:08 följande:

Skruttnorpan, var bra sugen på att testa i morse men lät bli. Ska tvinga mig själv att vänta. Lite spännande att vänta ändå. Jag kan inte minnas att jag var sugen på salt under min förra graviditet. Kan dock avslöja att jag åt p-piller och fick pencillin som slog ut pillerna och det resulterarde i en graviditet. 

STARKT TJEJEN! Håll ut bara! Så penicellin slår ut p-piller...spännande! Då slapp du hela den hör nervös-snurran sist då??Tungan ute
    Det är inte det att jag är sugen på salt utan allt salt smakar JÄTTESALT!
    Tog en matlåda ur frysen nu- en rätt jag har gjort själv och vet att jag tycker är god...och den smakar SALT! Verkar ju dock som att man ska bli sugen på salt som gravid så det beror nog på något helt annat...men skumt i alla fall!
    Nej då man behöver inte vara dugen på salt  man kan avsky det som pesten med!! Eller sin älsklings favorit-parfym som man annars avgudar honom i... Haha! Inga regler här inte - allt blir lätt upp-och-ner. Så var det iaf för mig...  Tungan ute
  • BabyW
    skruttnorpan skrev 2011-01-08 14:03:03 följande:
    Men HALLÅ!!! Jag missade ju att läsa en hel sida!!! TACK för alla fina beskrivningar om hur ni har haft de, BabyW, Elle och Adora!! Hoppas det betyder nåt för min del...annars har jag väl fått akut diabetes, haha!

BabyW- GRYMT att du kollat med en ny gyn, tror det är heeeelt rätt!! När skulle ni få svar på mannen prover, i nästa v eller??Stor kram
    Yepp!!  Skrattande  Svar slutet av nästa vecka eller början av veckan därpå. Ska trycka på svaret lite (det kommer ju till min nuvarande gyn) så vi får veta snart. Denna väntan är jättedryg!!  {#emotions_dlg.djavulsk}  Sen så vi kan få avsluta oss hos honom!  Flört
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-08 13:58:10 följande:
    Hejsan!

Studsar in i denna tråden Glad

Har en massa funderingar på vad som är knas med min kropp. Jag har två barn sedan tidigare, en på snart 4 och en som fyller 2 i sommar. I december så bestämde vi oss för att försöka tå till ett syskon till de två sötfisarna vi redan har efter att ha tänkt på det under några månader men inte kommit till skott så att säga.
    Alltså var detta vårt första försök så vet inte om jag egentligen passar in här i tråden men gör ett försök iaf att få hänga lite Flört

Nu till problemet. Mensen skulle ha kommit 31 dec el 1 januari. Den har fortfarande inte kommit, är då på bim +7 el 8. Har tagit tester varje morgon i en veckas tid och bara NEGATIVT!! Känner mig lite smått gravid men kan ju uppenbarligen inte vara det eftersom jag ju absolut borde ha fått ett plus vid det här laget nu isf.
    Kan man gå från att ha varit "normalhormonare" till låghormonare bara så där??

Med sonen plussade jag 17 el 22 gånger efter att vi hade haft sex. Han var inte planerad men hade koll iaf när vi hade haft sex :) Med dottern som var planerad plussade jag 16 dagar efter att vi haft sex (då tog jag ägglossningstester också). Nu hade vi sex sista gången 19 december och jag hade mens 4 december.

Snurrigt inlägg men nån som har något bra svar till mig ändå Glad
    Inte alls snurrigt inlägg!! Välkommen hit!

Usch vilken jobbig väntan för dig... Gå till din gynekolog och få tagit ett hcg-blodprov. Då ser dom även mycket låga nivåer och dessutom kanske dom gör ett VUL på dig för att utesluta ett x.. Vill inte skrämmas alls, men du kanske ska kolla upp det så du får ett bra besked på vad som sker... Bättre än orostankar och väntan, tycker jag.  Skrattande  Lycka till!!
  • BabyW

Kom på att jag inte uppdaterat mig på listan...

HjärtaHjärta

BIM-listan

Vill bli fyra  -  ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    Casiopeja  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
    Annakohler  -  ÄL 13/23 dec / BIM 5 jan (försökt sen mars 2010)

Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina  -  ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)

Mischao
      -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Zophy  -  ÄL 22 dec / BIM 7 jan (5:e / 6:e försöket)
    MiAmore  -  ÄL 25 dec / BIM 7 jan (6:e försöket)
    Kitty 87  -  ÄL ? / BIM 7 jan (1:a försöket, 4:e barnet)
    LilyRose  -  ÄL 23 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)

Babydreamer 
     -  ÄL 27 dec / BIM 8 jan (3:e försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan (5:e försöket)
    Ohbaby  -  ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    Mysloppan  -  ÄL ? / BIM 8-11 jan  (18:e försöket)
    ACJL - ÄL  26 dec? / BIM 8 jan ( 1:a försöket)

Limpan 83
      -  ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
    Lhea79  -  ÄL 22 dec / BIM 9 jan (3:e försöket)
    Linnsi  -  ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)

Skruttnotpan
      -  ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    Lolisa  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
    Matematik  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
    Sommar  -  ÄL ?? / BIM  11 jan ( 2:a försöket, 2:a barnet )
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    HelenFr  -  ÄL ca 29 dec / BIM 12 jan (4:e försöket)
    Annelibengtsson80  -  ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)

Deeya
     - ÄL 30-31 dec / BIM 14-15 jan (3:e försöket)
    Längtarefterbebis  -  ÄL 31 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Tiina84 - ÄL 31 dec/ BIM 15 Jan (5 försöket)
    Adora1  -  ÄL 2 jan / BIM ca 15 jan (2:a försöket)

Tigern01
      -  ÄL 31 dec / BIM 16 jan (2:a försöket)
    Bäbis2011  - ÄL 3 jan ? /  BIM 17 jan (5:e försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 16 jan (2 försöket efter MF nov-10)
    SoMa72  -  ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10) 
    Johannag  -  ÄL 4-6 jan? / BIM 18-20 jan? (? försöket, 1:a barnet)

Chokladmuffins
      -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)
    Sandy83  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (4:e försöket)
    Malika  -  ÄL 11-14 jan? / BIM 25-28 jan (Försökt sedan April)
    Jessieåalbin  -  ÄL 12 jan / BIM 26 jan (3:e försöket - första med rosenrot)
    T inne  -  ÄL 14 jan / BIM 28 jan (4:e försöket)
    Lydiaz  -  ÄL 8-13 jan / BIM 28 jan-1 feb (7:e försöket, 3:e barnet)
    Dellz   -   ÄL 15 jan / BIM 29 jan
    Daniela01
      -  ÄL 16 jan / BIM 31 jan (2 års försök)
    Skyrocket  -  ÄL ? jan / ca BIM 31 jan (3:e försöket)
    Flickanfin  -  ÄL ? / BIM ? (3:e riktiga försöket)

Brooklyn  -  ÄL 18-21 jan / BIM 1-4 feb (4:e försöket, 2:a barnet)
    BabyW  -  ÄL 19 feb / BIM 5 mars (1½ års försök)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref - plus på Bim ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    BlirSnart85  -  plus på BIM
    Kitty 82  -  plus på BIM-1

HjärtaHjärta

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!