• sommar

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Shit vad skön attityd ni har. Jag ska ansluta mig till er så fort mensen har dykt upp. Ja, jag är ganska säker på att den dyker upp. Har haft  en rosa flytning i dag i några timmar nu är den borta. Gjorde ett test i morse då vi ska åka bort i helgen så jag kan dricka mig ett glas vin utan dåligt samvete. Men mensen har inte dykt upp utan bara denna rosa sak. Vad ska jag tro??? Fortfarande negativt eller är det så att hormonerna stiger efter att ägget fäst??

• sommar

Hoppas det är ok att jag trampar in så här. Mys jul, hihi!! Låter som en bra idé ;)

• sommar

Jag lägger till mig.  Bim den 7 januari. ÄL den 24 dec. Haha!

Hjärta  Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr 
    -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo 
    -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a fösöket)
    Casiopeja - ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (4:de försöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6 januari (2:a föraöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Sommar   - ÄL 24 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 30 dec / BIM 14 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)

Hjärta  Hjärta

• sommar

Kan ju säga att jag var på kontroll för nån månad sen hos gyn. Ville bara kolla så allt stod rätt till innan vi började. Visst är det lite konstigt att tänka om nåt är fel. Jag ville mest veta så man inte känner pressen och allt runt omkring. En skön känsla när gyn läkaren sa "Du har livliga äggstockar, vill ni ha barn så är det bara att köra på." Tror samtidigt att om han hade sett nåt fel hade det varit skönt att veta det innan vi började. Man får se det positiva i alla såna besök även om dom inte är för trevliga. Lycka till nu Flört

• sommar

Systertillknorr och lyckligalängtan det är bara att göra det. Kommer gå så bra. Anadas och tänk positivt. Ja, jag kan säga att det var hos en privat gynekolog jag var hos. Har dock varit på landstinget också och inte funnit nån som direkt varit otrevlig eller jo det har jag. Hahaha! Tänkte efter nu och visst har jag det. En riktig bitterfitta som undersökte mig. Jag skrattade efteråt. Hon måste haft en dålig dag.  Nu har jag beställt äl stickor så här ska det fan gå denna månad. Hihi!
    Berätta hur det gick sen =) Kramar

• sommar

systertillknorren. Hur länge har ni försökt??? Skönt att det gick bra. Kramar

• sommar

Hej hopp!Klart alla är välkomna =) Nu gör vi massa pluss. Så vi kan va goa och runda om magen till påsk Flört
    systertillknorren. Vi är inne på andra försöket. Varit tillsammans i ett år. Jag är 29 och har en 9 åring sen innan. Så detta är andra barnet men första var inte riktigt planerat så det kom mer som en chock. Nu är vi även två, vilket jag aldrig upplevt. Att verkligen göra ett kärleksbarn. Hihi!

• sommar

Jag har inte äl just nu men nästa vecka då mannen har jour. Vi var lite sugna på att mysa lite igår. Tror ni inte att telefonen ringer då. Han har inte kommit hem än!!!! Så kommer hela nästa vecka att vara. Känns ju bra. Haha! Lite mer spännande att få till det

• sommar

Ja, haha! Men nån gång får man väl försöka få till det. Sanbbisar är inte alltid fel ;)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!