• Josse112

hjälp mig.. vad ska jag säga?? vill så gärna ha snitt denna gången!!

Måste man ha speciella skäl för att få föda med snitt? Tycker att det borde vara en del av den allmäna sjukvården... om jag föder barn någon gång så har jag redan nu tänkt mig att jag ska få föda med snitt, utan ngn giltig förklaring. Eller, jag är rädd att min fitta ska bli slapp, är inte det skäl nog? (Ja, ja, jag vet alla ni som säger att kroppen drar ihop sig och att den är gjord för att föda barn - det är bara mitt logiska förnuft som inte är det).

Usch! jag tycker synd om dig, trist med begränsningar när det gäller så grundläggande saker... jag vet inte hur moget det är, men jag skulle nog vara väldigt bestämd och ta till irrationella hot om de inte gav med sig, säga att jag funderar på att sy igen fittan innan förlossning av rädlsa att ungen ska komma ut den vägen.

• Josse112

Då ska jag bannemig haka upp mig rejält på det där med fittans slapphet, det går nog bra, jag skulle bli så irriterad om de vägrar sammarbeta runt en grej som borde vara så självklart. Ungen ska ju ut, big deal om jag vill att det ska bli genom ett hål i magen istället för genom fittan...

• Josse112

Alltså, det är ju inte dags än på några år, men när den dagen kommer lär jag ha motivationsbrevet för att få föda med snitt färdigt.

Svar på tråden hjälp mig.. vad ska jag säga?? vill så gärna ha snitt denna gången!!