hjälp mig.. vad ska jag säga?? vill så gärna ha snitt denna gången!!
Snälla hjälp mig, jag vet knappt ut eller in just nu, är det någon här som har fått planerat KS pga förlosnsingsrädsla som grundar sig i den första vaginala förlossningen??
Vad sa ni för att få snitt?
vad ställde läkarna/barnmorskorna för frågor??
Min första förlossning tog 22 timmar fårn det att jag skrevs in på sjukhuset, jag spydde till och från hela förlossningen och mådde verkligen APA, när sonen äntligen var ute så blödde jag för mycket och höll på att svimma flera gånger. Jag fick ligga kvar på BB i 4 dagar med extra järndropp (2ggr). det tog mig 2-3 veckor innan jag började ta åt mig sonen då han förknippades med hur dåligt jag mådde och detta FÅR inte hända igen, mitt andra barn ska inte vara utan sin mamma i 2-3 veckor den första tiden i livet så som min första fick.
snälla hjälp mig!! hur ska jag föklara för dem att detta knäcker mig? jag har inte glatt mig åt denna graviditeten en enda gång (ja den var oplanerad) sen jag blev gravid (går in i v 26 i morgon, 25+0). kan inte tänka på något annat än förlossningen och tiden efterråt, gråter och får utbrott flera gånger i veckan för att jag inte fixar pressen..
Jag vill bara ha ett snitt datum så jag får slappna av och njuta av att vi ska ha vårat andra barn men som det är nu så finns inte det, jag känner mer och mer att jag ångrar mig, ångrar vårat val att behålla...
vad har ni sagt för att få snitt? jag känner inte att jag kan förklara hur jag känner och jag får inte heller ner det på papper.. är såå orolig att de inte tar mig på allvar..