• MamaJay

Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?

Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011! 
    Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)

• Svar på tråden Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?
  • MammaTill100628

Ja la till dig nu med på msn =)

• Vixx

Jag är dock inte gravid längre men jag är ung mamma.
    Victoria, 17 år och jag har en dotter på 5 månader, född 100904.
    Skulle gärna vilja prata med andra unga mammor, även om de flesta inte fått sina underverk än! :)

• MammaTill100628

Hejsan, Va kul med fler unga mammor/pappor!!
    Vi har ju barn som är jänmgamla =)
    Jätte kul o träffa andra unga!!

Mig är däet bara o skriva till =) Blir bara glad att få träfäfa andra i Göteborg =)

Du kan addam in msn om du vill persia_bosnia@hotmail.com
    Alla Andrea får adda åxå =)

Jag la till dig på msn =) Så kommer det något lustigt så är det bara jag =)

• Vixx
    MammaTill100628 skrev 2011-02-14 23:39:10 följande:
    Hejsan, Va kul med fler unga mammor/pappor!!
    Vi har ju barn som är jänmgamla =)
    Jätte kul o träffa andra unga!!

Mig är däet bara o skriva till =) Blir bara glad att få träfäfa andra i Göteborg =)

Du kan addam in msn om du vill persia_bosnia@hotmail.com
    Alla Andrea får adda åxå =)
    Jag addade din msn bara så du vet :)
  • filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-20 16:29:27 följande:
    Hej! jag bor i gbg på hisingen o väntar mitt första barn bf 10 mars!
    vad mysigt! var på hisingen? hur gammal är du.. bor också på hisingen och skall ha i juni :D
  • ungmamma2011
    filippa90 skrev 2011-02-20 19:05:18 följande:
    vad mysigt! var på hisingen? hur gammal är du.. bor också på hisingen och skall ha i juni :D
    Hej! jag bor vid wieselgrensplatsen..är 21år gammal=) vart på hisingen bor du då?
  • filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-20 19:31:14 följande:
    Hej! jag bor vid wieselgrensplatsen..är 21år gammal=) vart på hisingen bor du då?
    selma lagerlöfs torg.. men vi har en fyra på wiselgrensplatsen på g :D et tbyte.. kanske bor där i april
  • ungmamma2011
    filippa90 skrev 2011-02-20 23:02:59 följande:
    selma lagerlöfs torg.. men vi har en fyra på wiselgrensplatsen på g :D et tbyte.. kanske bor där i april
    Ok där ser man=) va roligt då är det ju nära där jag bor!
  • filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-21 09:51:55 följande:
    Ok där ser man=) va roligt då är det ju nära där jag bor!
    jag håler alla mina tummar! men det verkar faktiskt som att det kommer gå igenom... vi och han har skickat efter alla papper som krävs nu :D :D:D:D
  • ungmamma2011
    filippa90 skrev 2011-02-21 20:19:30 följande:
    jag håler alla mina tummar! men det verkar faktiskt som att det kommer gå igenom... vi och han har skickat efter alla papper som krävs nu :D :D:D:D
    Underbart=) skönt kanske med o bo på lite lugnare område när man ska ha liten, har jobbat i backa så vet att det vart väldigt stökigt där...
  • filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-21 20:21:16 följande:
    Underbart=) skönt kanske med o bo på lite lugnare område när man ska ha liten, har jobbat i backa så vet att det vart väldigt stökigt där...
    men det snacket om att bakca är stökigt tycker jag inte stämmer... trivs som fisken i vattnet och hade gärna uppfostrat bebis och barn här men nu har vi ju en tvåa... så en fyra fungerar ju bättre... vi har i första hand försökt att byta till törre på samma gård men alla byten har runnit ut i sanden.....

Men det snackas ju mycket om backa så folk har ju ofta ganska förutfattade meningar.. men wiselgrens är ju inte heller fläckfritt direkt.. :P men polisen är ju nära iaf :P

lägg till mig på fb eller adda min msn vettja super_lippa90@hotmail.com if du have lust.. :P
  • ungmamma2011

jag la precis till dig på msn=) va heter du på facebook då???

jo det är väl så fast wiesel är lugtn faktiskt, det som skett här va en man som blev misshandlad så han avled:( men det är ju inte otryggt område lr så...

• filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-21 20:26:33 följande:
    jag la precis till dig på msn=) va heter du på facebook då???

jo det är väl så fast wiesel är lugtn faktiskt, det som skett här va en man som blev misshandlad så han avled:( men det är ju inte otryggt område lr så...
    jag heter filippa bräutigam.. finns bara en :D så det är lätt att hitta mig :D vad roligt roligt!!! hur känns det att vara så när due date då?
  • filippa90
    ungmamma2011 skrev 2011-02-26 19:24:14 följande:
    den 23:e kl 10:22 kom våran lilla dotter Alexandra Kristina Månsson <3
    GRATTIS!!! mysigare kan det ju inte bli!
  • ungmamma2011
    filippa90 skrev 2011-03-01 21:22:56 följande:
    GRATTIS!!! mysigare kan det ju inte bli!
    tack så mycket=) det är så mysigt att ha henne här<3 kändes konstigt att inte ha en liten i magen längre som sparkar, men nu kan man pussa o gosa med henne istället <3
Svar på tråden Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?