Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?
Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011!
Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)
Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011!
Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)
Får man hoppa in här även om man redan fått sin lilla bebis? Min lilla son är snart 1,5 vecka gammal så det kommer ju inte skilja mycket i ålder på dom sen ändå. Bor strax utanför gbg i ale men det tar inte lång tid att åka in, hade varit mysigt att träffas! Är 20 år förresten
Åh grattis till din lilla bebis:) själv går jag bara å väntar å väntar. Allt gick bra på förlossningen? jo hoppa in här tror jag säkerligen ts accepterar haha.
Mamajay: nää faktiskt inte, det sämsta man kan göra är faktiskt att bara ligga stil, är mycket bättre att gå å hålla musklerna/lederna kring nerverna aktiva. Förhindrar att de låser sig och då gör ont. Så.. Blir promenader, gör på tok för ont att ligga i sängen eller sitta soffan, otursamt nog:( hade ju varit roligare att dra tid med maraton av olika tv-serier;) jo bor ihop med pappan till barnet så har honom med i det hela;)
Hej! Är 22 år och väntar mitt första barn i maj. Bf 6 maj närmare bestämt, bor på hisingen. =) Vart bor du "MamaJay"?
Hejsan! 20 år och bor på Hisingen. vecka 18+1 och ultraljud på fredag! super spänd :D har bf 13 juni som det ser ur nu :D
Hej! Jag är 21 år och väntar vårat andra barn och är beraknad till den 19 mars.. :) Har också en son på 16 månader.. Bor i Kungsbacka.. :)