• MamaJay

Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?

Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011! 
    Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)

• Svar på tråden Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?
  • Fröken Ferdinand

Hej.. Jag är 23 och väntar mitt andra barn i maj 2011.. Är ny inflyttad vid skene.. Men kommer från Kungsbacka från början.. Vilken vecka är du i?

• MamaJay
    Fröken Ferdinand skrev 2010-12-10 17:05:50 följande:
    Hej.. Jag är 23 och väntar mitt andra barn i maj 2011.. Är ny inflyttad vid skene.. Men kommer från Kungsbacka från början.. Vilken vecka är du i?
    Hej hej!
    Vad roligt, grattis! Hur gammal är din första?
    Jag är i vecka 19 nu, var på ul i torsdags :) Vilken vecka är du i? Vad har för bf?
  • Naattie

Är 20 år och skall ha min första bebis i slutet av januari, oj snart ju haha.. Bor utanför Gbg mot Kungsbacka. Vore kul att följas åt:)

• MamaJay
    Naattie skrev 2010-12-11 12:14:40 följande:
    Är 20 år och skall ha min första bebis i slutet av januari, oj snart ju haha.. Bor utanför Gbg mot Kungsbacka. Vore kul att följas åt:)
    Oj, ja, det är ju verkligen snart! Lite över en månad kvar bara! Grattis! :D Hur känns det att den snart är ute?
  • Naattie

Haha.. Har nog egentligen inte fattat det!! Men nu lääängtar man så, speciellt när kroppen bara blir tyngre å tyngre!! Tiden går så otroligt fort, tänk att jag ska få ha min lilla bebis här snart:) men med jul, nyår å allt går det nog undan:) vart på ul än?

• MamaJay
    Naattie skrev 2010-12-11 12:23:19 följande:
    Haha.. Har nog egentligen inte fattat det!! Men nu lääängtar man så, speciellt när kroppen bara blir tyngre å tyngre!! Tiden går så otroligt fort, tänk att jag ska få ha min lilla bebis här snart:) men med jul, nyår å allt går det nog undan:) vart på ul än?
    Nej, det är så stort så det går väl inte riktigt att fatta! Haha, alla säger att sista månaden känns som alla nio tillsammans! Har du fått problem med rygg osv?
    Ja, snart får du hålla ditt lilla underverk :D Rätt bra start på året.

Ja, i torsdags faktiskt!

Har du dina ul bilder? Gjorde ni/ska ni göra 3D-ul?
  • Fröken Ferdinand

Hej.. Jag är i vecka 18 och ska på ul nästa vecka.. Bf är 19 maj..
    Har en dotter som är född 04..
    Har ni tagit reda på vad ni väntar, pojke/flicka?

• MamaJay
    Fröken Ferdinand skrev 2010-12-13 12:04:47 följande:
    Hej.. Jag är i vecka 18 och ska på ul nästa vecka.. Bf är 19 maj..
    Har en dotter som är född 04..
    Har ni tagit reda på vad ni väntar, pojke/flicka?
    Hej  och grattis :D Vart bor du?
    Nej, det får bli en överraskning Cool ska du ta reda på kön?
  • Naattie

Jo känns underbart:) först då som graviditeten känns på riktigt då man varit på ultraljud å får se att det faktiskt är något i magen;) haha! Jo har fått väldiga ryggproblem nu det senaste!! Usch, inte kul har nerver i ryggen som ligger i kläm. Inte alls kul! Blir så pfrestande och långtråkigt få man inte kan jobba eller nått.. Hoppas att det blir bättre för dig! Men snart, snart är mitt lilla underverk här å då är bebisen vätt allt detta:) en liten pojk sägs det bli:) är du tillsammans med pappan?

• MamaJay
    Naattie skrev 2010-12-13 20:47:20 följande:
    Jo känns underbart:) först då som graviditeten känns på riktigt då man varit på ultraljud å får se att det faktiskt är något i magen;) haha! Jo har fått väldiga ryggproblem nu det senaste!! Usch, inte kul har nerver i ryggen som ligger i kläm. Inte alls kul! Blir så pfrestande och långtråkigt få man inte kan jobba eller nått.. Hoppas att det blir bättre för dig! Men snart, snart är mitt lilla underverk här å då är bebisen vätt allt detta:) en liten pojk sägs det bli:) är du tillsammans med pappan?
    Ja, precis.
    Oj, fy, illa! Måste du ligga i sängen hela dagarna då?
    Åhhh, önskar att jag var lika lånt gången! Tycker att det har dröjt tillräckligt nu. Jaså, en liten pöjk! Vad roligt Skrattande
    Nej, inte sen 3 veckor tillbaka nu. Vi får se vad som händer där. Själv då?
Svar på tråden Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?