Unga mammor 2011 i och runt Göteborg?
Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011!
Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)
Jag är 18 år och bor i Göteborg och väntar mitt första barn i maj 2011!
Jag undrar om det finns fler unga töser som väntar barn nästa år som vill följas åt :)
Hej.. Jag är 23 och väntar mitt andra barn i maj 2011.. Är ny inflyttad vid skene.. Men kommer från Kungsbacka från början.. Vilken vecka är du i?
Är 20 år och skall ha min första bebis i slutet av januari, oj snart ju haha.. Bor utanför Gbg mot Kungsbacka. Vore kul att följas åt:)
Haha.. Har nog egentligen inte fattat det!! Men nu lääängtar man så, speciellt när kroppen bara blir tyngre å tyngre!! Tiden går så otroligt fort, tänk att jag ska få ha min lilla bebis här snart:) men med jul, nyår å allt går det nog undan:) vart på ul än?
Hej.. Jag är i vecka 18 och ska på ul nästa vecka.. Bf är 19 maj..
Har en dotter som är född 04..
Har ni tagit reda på vad ni väntar, pojke/flicka?
Jo känns underbart:) först då som graviditeten känns på riktigt då man varit på ultraljud å får se att det faktiskt är något i magen;) haha! Jo har fått väldiga ryggproblem nu det senaste!! Usch, inte kul har nerver i ryggen som ligger i kläm. Inte alls kul! Blir så pfrestande och långtråkigt få man inte kan jobba eller nått.. Hoppas att det blir bättre för dig! Men snart, snart är mitt lilla underverk här å då är bebisen vätt allt detta:) en liten pojk sägs det bli:) är du tillsammans med pappan?