Vid 40 - är det bättre att lägga ner sökandet efter en partner och förbli singel??
![Obestämd Obestämd](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
Finns det någon möjlighet att du kan ändra ditt utseende? :)
Är det verkligen så illa, att du nu gör det för din omgivnings skull?
kram
Då är frågan hur ditt sökande ska se ut. Ska det vara aktivt eller passivt. Är du aktiv i ditt sökande så blir det säkert påfrestande för dig när du inte når resultat.
Sen kan du vara sökande men inte så aktivt och intensivt. Var öppen för att träffa någon, se till att du hamnar i situationer där det finns möjligheter. Händer det så händer det... Tacka ja till fester, föreläsningar, gå på gym, kurser, dans, ja det finns en del möjligheter.
Själv är jag singel och jag letar inte efter någon på ett aktivt sätt. Jag ser till att fylla min tid med just det jag skrev här ovanför. Jag ser till att jag kan ha roligt under tiden. Om jag träffar någon så finns det möjlighet att dra ner på aktiviteterna och tillbringa mer tid med en ny vän.
Men skulle du uppleva en förälskelse med någon, så tackar du väl inte nej till ett försök
kram
Ts, har du blivit nåt klokare på de två månader som har gått sedan trådstarten?