• September09

Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

Favvo skrev 2010-12-18 10:54:55 följande:
    Ja så här vid slutspurten är allt annat än 50% ointressant när jag redan shoppat en halv årsförbrukning av kläder Tungan ute
    Haha...samma här! Blir inget mer om det absolut inte är nödvändigt (så har jag sagt hela december) eller om det är tokbilligt!
  • September09
    Duntoffla skrev 2010-12-18 13:40:32 följande:
    Vi stöter på varann på flera ställen. Fasen, 85% rea är ju riktigt najs. Synd att Wiells knappt har några roliga märken kvar.

Tycker LLM och Ajabaja kan komma med lite mer rabatt nu.
    Skulle kunna radda upp en hel massa affärer där 85% vore önskvärt. Vilket innebär att det är lååååångt kvar från 30%......
  • September09
    Lyndi skrev 2010-12-18 13:51:59 följande:
    Om det är nån som vet några muddjeans i stl 110/116 till bra pris så hojta gärna!

Detta är min nya favorit tråd.....
    Jag slår ett slag för NS jeans....Snygga, slitstarka och hyfsat andrahandsvärde. Håll utkik efter lite rea nu i kalendertider....
  • September09
    Buttelina skrev 2010-12-18 18:27:32 följande:
    den är riktigt snygg med svarta armar <3

nä inte svårt men man blir ju nervös ändå och så gör man lätt dumma klumpiga misstag
    Grattis till lycka tenta, Butte! Känns alltid bättre..... Själv sitter jag på "andra sidan" i detta nu: med en hög hög som ska rättas! Du väljer helt rätt yrke....roligt nästan jämt!
    Men inte roligare än shopping....nej nej!
  • September09
    Stormis skrev 2010-12-18 20:12:08 följande:
    Varför? de har väl slutat med sin kalender och börjat rea? Tror jag

BoR har utvalda plagg på 40 %, men de håller på att lägga upp just nu
    Va? De hade ju julkapp igår? Har jag missat nåt?
  • September09

Ja, nu såg jag att de hade samma erbjudande både lördag och söndag....Lurpassat helt i önödan!

• September09
    Busbellan skrev 2010-12-19 09:48:15 följande:
    Den här smålänningen har shoppat alldeles för mycket
    Började lugnt, men nu har det accelererat
    Lika bra att fortsätta nu när vi fått upp ångan!
  • September09

Jag har handlat från Slitage flera gånger tidigare... Senast förra veckan
    Hade paketet i lådan dagen efter. Så jag har bara positiva erfarenheter därifrån....hoppas allt jag köpte idag finns med postis imorgon

Inte min butik....

Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?