• September09

Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

AochJsMamma skrev 2010-12-06 21:12:41 följande:
    polarns i merinoull! Samt deras lager två i ullfrotté, outstanding..
    Västkust här också. Men använder underställ och håller med....Polarns i merinoull är toppen! Har använt det under overallen utan nåt annat lager och sonen är alltid varm. Även när det var snorkallt här förra veckan.
  • September09
    Love Isac skrev 2010-12-11 13:20:35 följande:
    Känner mig faktiskt ganska sur nu också!!Fick svar av henne på mailen att hon gjort så för att UNDERLÄTTA för kunden...???Ok hur då undrar jag?FAN va surt...Ville så jäkla gärna ha dem byxorna till sonen och så blev jag snuvad på dem mitt framför näsanGråter
    Har haft prblem med henne från Zillstar tidigare. Vet att det var nåt liknande jox förra året.....
    Jag hade en lång diskussion med henne om distansköplagen....det visste hon inte vad det var. Ville returnera en grej men hon ansåg sig inte ha öppet köp. Dålig koll!
    Tråkigt när det är så, vet inre riktigt om man vågar handla......
  • September09

Å där gick årets luckoskuld!
    Blev ett par regnbågsbyxor på b&r som har 35% på allt "sisten ut...."

• September09
    lillronya skrev 2010-12-13 16:13:54 följande:
    Ja det är klurigt, men tycker också att man allmänt ska uttrycka sej med respekt.
    Det är tjafset jag menar är fel.
    Var inget roligt att bli uthängd i bloggen, nej.
    Vilken blogg pratar du om Lillronya?
    Håller med dig! Tjafs är tråkigt!

Däremot är jag HELT för att kunna uttrycka sin åsikt och anser att detta är helt rätt forum för det. Vill jag hha tips om bra hotell i USa så letar jag i forumen. Vill jag veta om XX är en bra eller dålig butik så letar jag också i forumen....

Vi måste väl kunna ge både ris och ros utan att tänka på att någon butiksägare ska bli ledsen?
    Tycker det är jättemycket ros här jämt! En proffsig person klarar av att ta till sig av kritiken och lära av det.
    Jag har haft strul med henne på Zillstar och det står jag för. Hoppas att hon tar till sig av kritiken som skrivs här och har som mål att alltid kunna bli bättre.....
  • September09
    Hannah74 skrev 2010-12-13 22:35:12 följande:
    Nä. Det står att det ska vara det. Men kanske ska testa o beställa så hoppas jag de ändrar sedan:)
    Står att du ska skriva in kod 14 så dras det i kassan.....
  • September09

Slog just till på ullsetet på AnnaCill...
    Hua, börjar bli svårt att hålla reda på alla paket som väntas in.
    Bäst att dessutom vara snabbare än maken ut till brevlådan.......

• September09
    Jullessk skrev 2010-12-17 23:07:11 följande:
    Jag är också ssk men läser nu till distriktssköterska Glad Vad många vi är här!
    Ok....en dsk till här då.....
  • September09
    mina4änglar skrev 2010-12-18 10:43:13 följande:
    Äsch det var ju inte värt att vänta på, hade hoppats på nåt spännande!
    Åh, hade också väntat mig nåt bättre.... 50% hade varit helt ok!
Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?