• Buttelina

Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

2tomtaro4troll skrev 2010-12-22 23:06:28 följande:
    hmm, molos klänning lillies, ska man ta 86/92 eller 92/98 till en tjej på 2 år i mars? följer medelkurvan
    min dotter är 108-110cm och har 110/116. sitter bra med lite växtmån. den är sååå fin <3
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    2tomtaro4troll skrev 2010-12-22 23:16:23 följande:
    ja jag tyckte också det, måste ha missat den tidigare :D då tar jag en 92/98, gör ju inget om den e en aning stor!
    nä då varar den längre
  • Buttelina
    Minimimoon skrev 2010-12-23 00:13:18 följande:
    Är det nån kod hos Småvi? det står ordinariepris.
    lucka23
  • Buttelina
    Fr1dlyst skrev 2010-12-23 00:07:28 följande:
    Xmari: Vad fina de var på honom! Ska nog ta dem i 110 då.. =)
    dom är superfina!!

104 på min 105-107cm långa grabb.
  • Buttelina
    HemmaHosSofi skrev 2010-12-23 00:26:05 följande:
    Jag får upp den vita ns bodyn.. det är inte den du menar va?
    hehe nää skumt ns shortsen menade jag
  • Buttelina
    Cloudy skrev 2010-12-23 10:32:10 följande:
    Fyfan vilken illa skött tråd allstå. (kollar igenom den nu)

Tidigare år så har man uppmanat att inte pratat så mycket för då skulle den flitigt uppdaterade webshops-listan hamna så långt bak i tråden och i år så finns det inte ens någon lista, inte ens de aktuella shoparna med lucköppningstider finns i TS.

Hoppas det blir någon vettigare som startar tråden nästa år.

Ska se om jag hittar någon av de äldre trådarna bara för att visa ett exempel på vilket skillnad det är.
    konstigt att det alltid är dom som hjälper till MINST som klagar mest Obestämd.  du behöver inte leta fram nån gammal tråd för att visa oss för vi är FULLSTÄNDIGT ointresserade av det. Starta en egen listtråd nästa år där ingen snackar så är problemet löst.
  • Buttelina

www.smavi.se/shop/&cat_id=64

nån som vet om dessa ser så "smutsiga" ut som dom gör på bilden? ingen som har dom och kan visa bild ?

och sen undrar jag om isabel 108-110cm lång kan ha ns kjolen i strl 110. borde funka va? gillar inte för stora kjolar..

• Buttelina

sista shoppingen innan jul blev en ns kjol och ett par ns shorts från småvi.se

shoppen som får bästa betyg från mig i år både gällande erbjudanden och service {#emotions_dlg.flower}

GOD JUL PÅ ER ALLA

• Buttelina
    HemmaHosSofi skrev 2010-12-23 18:57:18 följande:
    Neej era stackare Vi har *peppar peppar* hållt oss friska i snart 3v, och det är rekord för denna höst/vinter!
    Hoppas ni mår lite bättre imorgon.

Är det någon mer som väntar paket från småvi? Obestämd Jag betalade i måndags och skickade med en kvittens. Håller tummarna att det dyker upp i mellandagarna.
    jag väntar ett lite större paket som skickas med schenker.. så det kommer väl om en vecka typ. har du med ett större paket? betalade du med banköverföring så har hon ju sett pengarna tiiidigast i tisdags.. det är bara torsdag idag så..
Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?