• Buttelina

Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

Kajsan skrev 2010-12-14 22:06:18 följande:
    HAHA, jag läste "karl" istället för "katt"
    haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

nån har molos jacka i strl 128?? hur gammalt/stort är barnet? funderar lite ang jacka till min dotter.. nästa år. hon har 116 nu och den sitter bra men kommer inte passa hela nästa år. ska jag ta 122 eller kan kanske 128 funka? hon kommer väl vara ca 115cm nästa år typ kanske 118

• Buttelina
    2tomtaro4troll skrev 2010-12-14 22:54:43 följande:
    har bara haft softshelljackan, och den var minst ett nr mindre än strl!

köpte 122 i våras till min son som ganska precis fyllt 5 år-och den var preciiiis lagom om han hade en t-shirt under (åkte ut på tradera efter ett par veckor).
    hmm ja softshellen har vi med och den har hon 116 i preciis nu. kommer ha 122 till våren
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-12-14 22:43:58 följande:
    nån har molos jacka i strl 128?? hur gammalt/stort är barnet? funderar lite ang jacka till min dotter.. nästa år. hon har 116 nu och den sitter bra men kommer inte passa hela nästa år. ska jag ta 122 eller kan kanske 128 funka? hon kommer väl vara ca 115cm nästa år typ kanske 118
    ingen Drömmer. behöver tips om vinterjacka
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-12-14 23:02:16 följande:
    När N var 125 cm lång köpte jag 140 i molojacka. Så då borde väl du kunna köpa 128?
    ja det borde jag ju ihh tack! tryckte på köpknappen nu dessa jäkla knappar alltså. 3gången gillt ikväll, nu går jag o lägger mig

godnatt <3
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-12-15 23:51:08 följande:
    småvi har öppnat nu
    ahh kik kid frotte som jag önskat ju men vill ha shortsen med ju synd att det inte gällde dom med!
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-12-16 00:01:46 följande:
    Tack nu har jag shoppat
    vad shoppade du? är sugen på en frottejacka men undrar hur dom är i strl. hmm
  • Buttelina
    AnnaFreja skrev 2010-12-16 00:08:05 följande:
    Det blev en blå jacka till sonen och en rosa till dottern. Så härligt könsstereotypt. Min man fick betala . Han såg måttligt road ut över detta, haha.
    haha gött
  • Buttelina
    Snigelmamman skrev 2010-12-16 09:25:25 följande:
    Alltså jag har funderat så många gånger på attk öpa en sån där dress från Shampoodle och nu undrar jag om det är nåt att ha? Är den skön? Snygg? Bra i storlek?
    Tänkte om man ska passa på nu på Vara Nära...
    dom är sååå fina! köp!

Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?