Inlägg från: anlito77 |Visa alla inlägg
  • anlito77

"vevar" era 8-11 mån med armarna och gör olika vrål ?

Jag har också en liten vevare, åtta månader är hon. Hon blir så till sig ibland att hon vevar med armarna och dunkar ena foten i golvet som en trumpinne, ser för roligt utSkrattande varje dag låter hon som en gammal startmotor som hakat upp sig,huhuhu, alla skrattar åt henne, hon är vår lilla tokerSkrattande

• anlito77
    FinastE2010 skrev 2010-11-27 18:17:27 följande:
    Men ni andra som beskriver samma sak, era barn gör inte dessa "tarzanvrål" samtigti som e spänner sig, eller biter iho käkarna etc? Min son gör så väldigt ofta!
    jodå visst gör hon det men oftast sker detta i samband med att storasyster eggar upp henne. Är vi hemma själva är det mest bababa och mamamma som skriks ut. Storasyster däremot har haft lite egenheter för sig och spänner sig fortfarande vid 4 års ålder och vill se lite tokig ut och det ser verkligen tokigt ut! Hon har haft detta beetende sen hon var liten, kanske nån slags tics, hon biter ihop käkarna och spänner sig, ibland omedvetet. 
  • anlito77
    FinastE2010 skrev 2010-11-28 21:56:38 följande:
    Okej ja det låter precis som min son han liksom biter ihop käkarna, spänner sig så han "skakar" och så brukar han samtidigt ha armarna rakt ut i luften typ. Ser ut som ett litet monster när han gör så. :P
    Hahaha jag ser monstret framför migSkrattande
    Jag tror inte du behöver vara orolig för stora tjejen som gör så ibland är för det mesta helt normal, och nu när jag tänker efter så gjorde hennes 15 åriga kusin likadant då hon var liten, haha kanske nån släktåkommaCool
Svar på tråden "vevar" era 8-11 mån med armarna och gör olika vrål ?