• phillie12

Luciatåg med IVF-barn!

Kurreburre skrev 2010-11-17 22:45:01 följande:
    En smart tjej kom med den briljanta idén att vi borde anordna ett luciatåg med IVF-barn i samband med Nobelfirandet i Stockholm den 6-10 dec för att uppvakta Dr Robert G Edwards vinnaren av Nobelpriset i medicin för sin upptäckt av IVF.

Vi har kontaktat Nobelkommittén men vet ännu inte när vi får eller kan göra detta, vi har föreslagit att vi ska göra det någon gång den 10 dec när prisceremonin och banketten är. Men även om vi inte får vara med i programmet så hålls det ett symposie för Edwards på Karolinska den 7 dec som är öppet förallmänheten. Alternativt kan man uppvakta honom på Grand Hotel.

Skriv ett inlägg här eller Inboxa mig eller skriv i min gästbok om ni vill vara med

Alla underbara IVF-barn - var med!!!
    Barnlängtan - patientföreningen för ofrvilligt barnlösa
    ÅH! Vilken bra idé! :) Jag blir nästan lite rörd. 
    Tyvärr kan jag inte bidra med några barn än!  
  • phillie12

Ja! Hoppas! Du kan väl hålla oss andra som inte kan vara med uppdaterade! :)

• phillie12

Hej! Kan ni inte lägga upp facebook-länken? Har letat men inte hittat! 

• phillie12
    Min älskade dotter skrev 2010-12-06 21:15:26 följande:
    hade gärna varit med,men ska se vår lilla bebis imorrn så har vul och sen bm vid ett så det blir lite tajt att hinna. tkr det är så fina idéer,tårara rinner när jag läser,så fint!hade inte haft vårat underverk i magen om det inte vore pga av honom!jag vet,jag gråter till allt nu när jag är gravid,haha!

hoppas det går bra för er imorrn!

kram!
    Haha! Jag gråter fastän jag inte är gravid (än), grät jättemycket nu när jag såg Nobel-programmet om honom nu på teve. Skäms
  • phillie12

Åh vad fint! Ungefär hur många var ni? Och hur många barn? Hade så gärna velat se, har haft teven på hela kvällen, men ingenting. :(

Svar på tråden Luciatåg med IVF-barn!