• Anonym

Trekant med en tjej

artax skrev 2010-11-17 19:03:53 följande:
    finns hur många sidor som helst..
    knullkontakt
    bodycontact.. :) lycka till.. :D 
    Båda BC å KK är skitsidor, om man inte är ensam kvinna, men testa Mötesplatsen eller http://www.victoriamilan.se där är chanserna betydligt större.
    Fast med MP så får ni trixa till sökandet lite, då det inte finns nån direkt sexkontakt där, annars är det ett hejvilt knullande bland medlemmarna där.., lite av "alla knullar med alla" där Skrattande
  • Anonym

Jag har också fantasier om den konstellationen men tror aldrig jag skulle våga förverkliga.
    Har inga alls erfarenheter av att vara med en annan tjej men haft fantasier om det

• Anonym
    Queentizzan skrev 2010-12-08 18:27:19 följande:
    En tjej hittade mig här ;) Eller de va väll så att hon tog kontakt för jag va bi. Vi blev vänner och sen bara händer de. igen och igen och igen och igen. haha Hon och min man har inte gjort något med varann så de e väll bara jag som haft trekant :P eller hur man uttrycker de.  Men de e sjukt fett att vara med en tjej. Varken min man eller hon vill vara med varann så de har varit bra så här. För er som ifrågasätter hur man kan vara tre utan att alla rör varann.
    de är nog svårt att hitta en tjej som vill vara med om man är ett par.
    Jag skulle aldrig vilja vara med ett par tex. Om de inte va ett tjejpar ;) :P
    par vet i faaan om jag skulle vilja heller. För jag är inte så intreserad av en extra kille.
    Jag hade nog kunnat tänka mig samma scenario. Om jag varit tillsammans med någon så skulle jag nog ha svårt för att tillåta tjejen att hålla på med min kille. Kanske ego av mig, men skulle hellre se att det var fokus på mig då.
    Tror risken är för stor att jag blivit sotis annars.
    Och tanken är väl kanske att killen ska uppskatta att tjejerna latjar med varandra om man säger så. 
  • Anonym
    Queentizzan skrev 2010-12-08 18:27:19 följande:
    En tjej hittade mig här ;) Eller de va väll så att hon tog kontakt för jag va bi. Vi blev vänner och sen bara händer de. igen och igen och igen och igen. haha Hon och min man har inte gjort något med varann så de e väll bara jag som haft trekant :P eller hur man uttrycker de.  Men de e sjukt fett att vara med en tjej. Varken min man eller hon vill vara med varann så de har varit bra så här. För er som ifrågasätter hur man kan vara tre utan att alla rör varann.
    de är nog svårt att hitta en tjej som vill vara med om man är ett par.
    Jag skulle aldrig vilja vara med ett par tex. Om de inte va ett tjejpar ;) :P
    par vet i faaan om jag skulle vilja heller. För jag är inte så intreserad av en extra kille.
    det fantiserar vi också om - en extra tjej men min kille vill inte ha sex med den andra tjejen!
    Men det kommer nog förbli en fantasi vet inte hur det skulle gå till!
  • Anonym

Samma här vill oxå ha tjejsex men vill även att min man ska få njuta av det som jag drömmer om ...och det är inte lätt i en liten stad där alla känner alla :)

• Anonym

Mamma til2 får man fråga vart du bor :)

• Anonym

Jag tycker det är märkligt att många kvinnor säger att de vill ha en trekant med en tjej - men att de inte vill att deras man ska få röra den andra tjejen...

Hur tänker man då? Att det är ok att som tjej få ha sex med en ytterligare person, bara för att det är en tjej, men inte för mannen just eftersom det är en tjej?

Så orättvist och egoistiskt tänkt! Fattar inte hur män kan gå med på det.

• Anonym
    Anonym (Ellla) skrev 2011-11-17 10:56:13 följande:
    Och jag undrar vilken tjej som vill ställa upp på trekant och bara få röra tjejen? Då borde hon väl vara 100% homosexuell och sådan tjej har väl knappast intresse av att ha en man med? Då kan väl tjejerna ligga utan killen?

Eller tänker jag galet?
    Du tänker rätt... men uppenbarligen finns det ju fall där killen får vara med och "se men inte röra" så att säga. Överhuvudtaget finns det många tjejer som verkar anse att deras lesbiska äventyr är helt ok utan att deras män får träffa andra tjejer. (ofta just med argumentet att "du får gärna träffa andra killar")

Jag anser att om ena partnern överhuvudtaget ska få ha sex med någon annan än partnern så ska den andre också få det. Och eftersom tjejen tänder på tjejer, liksom killen, så ska båda i så fall få träffa tjejer.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Trekant med en tjej