• Anonym (vill)

Trekant med en tjej

Jag och min partner har länge fantiserat om en trekant med en tjej till. Bara jag tänker på tjejsex så blir jag sjukt kåt. Har aldrig gått hela vägen med en tjej, men är oerört sugen. Killen vill ju självklart också vara med då, och det gör inget för mig, blir ännu mer kåt då!
    Men problemet är att det är så himla svårt att hitta en tjej.

har ni nått tips om vart man kan hitta en tjej?
    Kontakt sidor eller så?

• Svar på tråden Trekant med en tjej
  • artax

finns hur många sidor som helst..
    knullkontakt
    bodycontact.. :) lycka till.. :D 

• Anonym (vill)

har prövat med dem båda, men tyvärr är ju de sidorna överrepresenterade av killar eller par, och man ser i annonserna att knappt inga par får svar

• artax

Aha.. ja jag har ingen erfarenhet med än ett x som gärna blev medlem på såna sajter utan att säga något ;)

Har ni testat att gå ut och ragga upp någon då? Kan ju vara ganska kul....
     Eller så kanske ni kan vara med ett annat par? 

• Anonym
    artax skrev 2010-11-17 19:03:53 följande:
    finns hur många sidor som helst..
    knullkontakt
    bodycontact.. :) lycka till.. :D 
    Båda BC å KK är skitsidor, om man inte är ensam kvinna, men testa Mötesplatsen eller http://www.victoriamilan.se där är chanserna betydligt större.
    Fast med MP så får ni trixa till sökandet lite, då det inte finns nån direkt sexkontakt där, annars är det ett hejvilt knullande bland medlemmarna där.., lite av "alla knullar med alla" där Skrattande
  • Anonym

Jag har också fantasier om den konstellationen men tror aldrig jag skulle våga förverkliga.
    Har inga alls erfarenheter av att vara med en annan tjej men haft fantasier om det

• Anonym (vill)

Mammatill2: vad menar du att du vill?

• Anonym (mammatill2)

att jag också vill ha trekant med en tjej..

• Queentizzan

En tjej hittade mig här ;) Eller de va väll så att hon tog kontakt för jag va bi. Vi blev vänner och sen bara händer de. igen och igen och igen och igen. haha Hon och min man har inte gjort något med varann så de e väll bara jag som haft trekant :P eller hur man uttrycker de.  Men de e sjukt fett att vara med en tjej. Varken min man eller hon vill vara med varann så de har varit bra så här. För er som ifrågasätter hur man kan vara tre utan att alla rör varann.
    de är nog svårt att hitta en tjej som vill vara med om man är ett par.
    Jag skulle aldrig vilja vara med ett par tex. Om de inte va ett tjejpar ;) :P
    par vet i faaan om jag skulle vilja heller. För jag är inte så intreserad av en extra kille.

• Anonym
    Queentizzan skrev 2010-12-08 18:27:19 följande:
    En tjej hittade mig här ;) Eller de va väll så att hon tog kontakt för jag va bi. Vi blev vänner och sen bara händer de. igen och igen och igen och igen. haha Hon och min man har inte gjort något med varann så de e väll bara jag som haft trekant :P eller hur man uttrycker de.  Men de e sjukt fett att vara med en tjej. Varken min man eller hon vill vara med varann så de har varit bra så här. För er som ifrågasätter hur man kan vara tre utan att alla rör varann.
    de är nog svårt att hitta en tjej som vill vara med om man är ett par.
    Jag skulle aldrig vilja vara med ett par tex. Om de inte va ett tjejpar ;) :P
    par vet i faaan om jag skulle vilja heller. För jag är inte så intreserad av en extra kille.
    Jag hade nog kunnat tänka mig samma scenario. Om jag varit tillsammans med någon så skulle jag nog ha svårt för att tillåta tjejen att hålla på med min kille. Kanske ego av mig, men skulle hellre se att det var fokus på mig då.
    Tror risken är för stor att jag blivit sotis annars.
    Och tanken är väl kanske att killen ska uppskatta att tjejerna latjar med varandra om man säger så. 
Svar på tråden Trekant med en tjej