• Anonym (vill)

Trekant med en tjej

Jag och min partner har länge fantiserat om en trekant med en tjej till. Bara jag tänker på tjejsex så blir jag sjukt kåt. Har aldrig gått hela vägen med en tjej, men är oerört sugen. Killen vill ju självklart också vara med då, och det gör inget för mig, blir ännu mer kåt då!
    Men problemet är att det är så himla svårt att hitta en tjej.

har ni nått tips om vart man kan hitta en tjej?
    Kontakt sidor eller så?

• Svar på tråden Trekant med en tjej
  • The Riddler

Bara och leta via internet, testa regga er på olika sidor. 
    Men ni skall veta att det finns konkurrens, ni är inte det enda paret som söker en tjej.
    Sen är tjejer väldigt sällsynta och "svårfångade". Så ni får ta fram era bästa kort =) 

• DaPinch

Lycka till i "jakten" Jag och min man älskar trekanter
    Mitt tips är att se dig runt omkring....kan finnas närmare än ni tror *s*

• Trust me
    Anonym skrev 2011-11-17 09:14:49 följande:
    Jag tycker det är märkligt att många kvinnor säger att de vill ha en trekant med en tjej - men att de inte vill att deras man ska få röra den andra tjejen...

Hur tänker man då? Att det är ok att som tjej få ha sex med en ytterligare person, bara för att det är en tjej, men inte för mannen just eftersom det är en tjej?

Så orättvist och egoistiskt tänkt! Fattar inte hur män kan gå med på det.
    Fattar inte jag heller.
    Let me corrupt you
  • Trust me
    Anonym (Ellla) skrev 2011-11-17 08:30:23 följande:
    Vältränad och fräsch. Är det vad som krävs för att någon ska vilja ligga?

Det där med fräsch tror jag är en självklarhet hos de flesta med lite skalle men att man ska "tända" på en kropp only...

Jag tänder på människor, inte kroppar. Skulle kunna hoppa i säng med tjocka, smala, tunnhåriga, med stora och små näsor, stora och små bröst, stora och små snoppar....

Jag ligger med hjärnan. Eller hjärnan sätter fart på mina kåthormoner. En "snygg" vältränad bimbo skulle jag aldrig gå igång på bara för att h*n är "snygg".

Om jag skulle ha sex med ett annat par, eller en annan människa skulle ha sex med mig och min partner, så skulle tilliten och tryggheten vara långt mycket viktigare än någons utseende.
    +1
    Let me corrupt you
  • Anonym (H)
    målare1967 skrev 2016-11-15 01:35:12 följande:

par söker bi tjej vi finns i skåne hör av dig på 0704771044

Omg hur vågar ni ge ut nr sådär bara..? Ser väldigt desperat och oseriöst ut också även om man skulle vara intresserad
  • målare1967

hej du som skrev ang att hur vi våga och kunde vara desperata men det var väl inget desperat att sätta ut en annons ang vi sökte bi tjejtill ett par......

• holidodi

Eftersom det är första gången och att du blir kåt som bara den när du tänker på det. Så föreslår jag att ni går ut på ett ställe och raggar upp en tjej. En klubb för ämnet är lättast. Så att ni får känna på hur det är att vara tre, hångel på tre är inte helt fel. Då får ni också veta om det känns rätt. Om det inte känns bra så kan ni bara avbryta där. För det är svårare än man tror, så prova er fram.

Svar på tråden Trekant med en tjej