konka79a skrev 2010-11-16 23:17:30 följande:
Sen hade rektorn sagt till läraren att om jag ville prata så kunde jag höra av mig till henne, så jag åkte till skolan efter att jag jobbat klart men då hade hon gått för dagen och så kunde jag inte ens nå henne på telefonen heller och inte har hon ringt upp fastän jag talat in på telefonsvararen. Så dålig stil
Ja, rektorn kanske har en egen familj att ta hand om? Rektorer föddes inte som rektorer för att uppfostra andras ungar. De har ett arbete och ett privatliv. Hon har ingen skyldighet att bistå dig med sin tid utanför sin egen arbetstid. Det är inte dålig stil. Det är precis så som det ska vara. Har DU och DITT barn problem får DU ta av DIN arbetstid och kontakta henne när hon finns på plats!
konka79a skrev 2010-11-17 23:18:37 följande:
Många av er läser nog inte allt jag har skrivit. Så tar det med stora bokstäver så kanske ni läser bättre.
OCH MAN RITAR INTE PÅ VÄGGEN FÖR DÅ KOMMER DET ATT BLI VÅR SKYLDIGHET ATTT SE TILL SÅ DET KOMMER BORT.
OCH SKOLAN HADE RESURSER DET VAR 3 LÄRARE SOM FÖRSÖKTE LUGNA HENNE, OCH REKTORN VILLE INTE ENS GÅ NER TILL HENNE FÖR TILL MIG SA HON IDAG ATT HON KÄNDE INTE MIN DOTTER SÅ DÄRFÖR VILLE HON INTE GÅ TILL HENNE. SÅ INGEN LYCKADES TA HAND OM EN LITEN 6 ÅRIG TJEJ. SOM IDAG HADE VARIT SOM EN SOLSTRÅLE I SKOLAN/FRITIS.
A: En sexåring borde ha lärt sig för ca 3 år sedan att man inte ritar på väggen. Om det inte föreligger någon form av svårighet som gör att hon har svårt att lära.
B: 3lärare som ska se efter hur många elever??
c: Rektorn gjorde helt rätt. Om inte någon av de som känner flickan kan nå fram till henne förstår jag inte varför en främling skulle kunna