Inlägg från: Milla C |Visa alla inlägg
  • Milla C

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

...Och skulle det vara för stort har vi tre overaller och ett "Jacka-byxa-set" som är i strl 92 och som kommer vara för små nästa vinter .

Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • Milla C
    Persefone: Nu har du redan fått en massa bra svar, men JA, det är mycket enklare med bas, och JA, det är väldigt enkelt att plocka bort basen och lägga den i bagageluckan om någon annan ska följa med!
  • Milla C
    cilla67 skrev 2011-12-31 10:31:15 följande:
    Gabi, den ligger gömd under samlingstråden, så är du med där går det bra! I dolda samlingstråden får man vara med om man är aktiv i de vanliga trådarna, så jag antar att det är därför du inte kommer in. Du brukar ju inte skriva i trådarna så ofta. Hör med admin i gruppen!
    Nja, jag är väl rätt aktiv, och "även jag" var tvungen att ansöka om att vara med - det gick inte per automatik...

Skål Gott Nytt År! Skål allihop!
  • Milla C
    Piggley Wink skrev 2012-01-09 22:42:03 följande:
    Hormon: När det gäller kräks finns inga hönsmammor, bara kloka mammor som inte smittar vidare
    Älgen skrev 2012-01-09 22:47:41 följande:
    AMEN.
    Håller med!
  • Milla C

Här har det snöat i en halvtimme nu, och ett tunnt, vitt lager täcker allting. Fortsätt så, lilla snömolnet .

• Milla C
    Milla - Ha ha, hoppas ni har det lilla snömolnet på er sida.  
    Tyvärr nte . Det slutade att snöa nästan helt strax efter det att jag skrev senast, och har totalt kommit kanske en halv centimeter snö. Men hoppet är att molnet släpper ifrån sig en del i natt också, så att killarna kan få åka pulka imorgon iaf .
  • Milla C

Lucas sov som bäst om det var liv och rörelse runt ikring - stillastående eller "på rull" spelade mindre roll. När Gabriel var på förskolan och det var lugnt och tyst hemma sov han mao inte särskilt bra .

• Milla C
    Blomsteröga skrev 2012-01-19 12:23:16 följande:
    Skickar lite snö till Stockholmstrakten  
    Kan du skicka lite till Västra Mälardalen tror du? Här finns två killar som snart inte orkar vänta mer på att få åka pulka och skidor.
  • Milla C

Jemema: Jag förstår ditt tänkande när det gäller tryggheten i sängen och nässugen, men jag har använt nässugen i sängen för mina killar. För mig kändes det som att EFTERSOM de var trygga i sina sängar blev det mindre dramatiskt, och de somnade om fortare.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13