Limegrön, låter inte som att A är redo för trosorna ännu. Rätt vad det är så säger det klick och så har de fattat galoppen och så kommer det gå jätte fort. För L var det när hon såg kompisen på dagis som börjat med trosor och gick på pottan/toaletten. Vips så var det slut med blöjorna för hon skulle göra som A gjorde. Vi gorde inget själva, frågade om hon ville kissa på toaletten men när hon hade blöja var svaret alltid nej utan hon ville kissa i blöjan. När hon började med trosor så fattade hon själv det med att kisset kommer. I början så hann det ofta komma några droppar i trosorna innan hon kände att hon behövde gå på toa men då kom hon springandes direkt och hon kissade på toa och fick nya trosor. Bajsa vill hon fortfarande göra i blöjan men denna vecka har hon velat bajsa på toaletten också men det har bara kommit lite då.
Hon vill ju inte kissa förrän blåsan är helt full men numera accepterar hon att vi måste kissa innan vi åker hemifrån.
Jemema, jag tycker inte du ska känna stress över att hon vill ha napp på dagen, det går över så småning om!
Lime, ville lägga till, pottan ville hon bara använda i typ en vecka sedan var det bara toaletten som gällde, med ring. Dvs tills hon såg en annan kompis som satt på toa utan ring och som höll i sig själv på sidan av toasitsen. Sedan dess är det det som gäller! Jag sitter som T gör säger L!
Gladhanna, det var något jag skulle fråga dig om men nu när jag sitter här med datorn så är det som bortblåst. Ja ja, det dyker kanske upp igen.