30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Oj Johanna, vad jobbigt. Jag trodde att barn, när de började gå tappade vikt utan att man bekymrade sig för mycket.
Kunde inte låta bli att googla på min gamla skridskoprinsessa, kolla in här
">
Oj Johanna, vad jobbigt. Jag trodde att barn, när de började gå tappade vikt utan att man bekymrade sig för mycket.
Kunde inte låta bli att googla på min gamla skridskoprinsessa, kolla in här
">
Hurra för E. Vad framåt era barn är med pottträning, eller kanske är det föräldrarna? jag har precis börjat med n och han gillar kalsongerna men fattar noll...
Nån som har barnvagnen som fick bäst i test i DN idag? Akta graco u'go?
Somna är den bra?
Vagnen alltså. Hade ju hunnit komma några inlägg emellan... Skönt att alla gör olika med pottträning. Jag är inte less så blöjorna men inser att det är skönare att träna nu än i vinter när man ska dra av overallen. Men stressas inte lillen, det kommer när det kommer. Nu är han dock motiverad för han ska flytta upp med de stora barnen i höst och jag tror alla använder potta.
Familjemys kan te sig på olika sätt...
Johanna, ang. att lämna barn tror jag att jag skulle fortsätta som ni gör. Att lämna tillsammans skulle jag tycka vara jobbigare för barnet, då går ni ju liksom och har roligt utan lillen.
Eller hur? Usch så hemskt.
Vad roligt Johlinn med ny sommarstuga! Låter ju perfekt, lite privatliv men ändå hjälp runt hörnet om det behövs. Är det långt från stan? Långt till vatten?
Åh begagnat shopping! Me like! Vill gärna få tips på butiken om du delar med dig! Jag har några godingar jag brukar besöka men de är stängda på sommaren.
Skönt att Ks fot är bättre.
Gärna Jolinn när du har tid.
På vårt dagis är de mycket hjälpsamma med potträning säger de andra föräldrarna. Om man väl har börjat så borde ju personalen haka på men vad vet man? Var det inte hennes personal som var så emot tygblöjor? Kanske de nu är emot potträning också? Eller så tycker det är toppen för de slipper tygisarna?