När blev ni gravida efter missfall?
jag fick MF förra veckan (5+0).
och nu vill jag höra från andra i min situation, när blev ni gravida efter missfall?
jag fick MF förra veckan (5+0).
och nu vill jag höra från andra i min situation, när blev ni gravida efter missfall?
Jag fick tidigt MF (trodde först det var mens men fick plus efter att blödningen slutat). Gick efter tvåveckor och kollade upp mig med UL för att kolla att allt såg bra ut och då såg vi att jag nyss haft ÄL igen. Så den hade vi missat men vi gick på't igen till nästa ÄL och då blev vi gravida igen och nu är min dotter snart 10 månader och vi har precis börjat försöka göra syskon . Lycka till!
Fick missfall i slutet på jan (9v) och blev gravid igen i början på jun. Kan tilläggas att det tog 1,5 år att bli gravid första gången. Är nu i v25 och allt känns jättebra!
jag fick missfall 5+0, så jag var mycke tidig..
mina stickor visade bara ett mycke svagt positivt, så var väldigt misstänksam.
jag ville ju ha ett starkt svar.
jag gjorde ett digitaltest och den sa GRAVID.
Så måndag nästa vecka får vi se om jag oxå lyckats igen på första försöket.
jag kan tillägga att mina stickor visade negativt direkt efter jag haft min blödning...
Jag fick en mens emellan och sen blev jag gravid igen =) Lycka till =)
Jag blev gravid på första ägglossningen efter mf, ingen mens emellan. Mf var i vecka sex.
Fick mf i v5 så väldigt tidigt, 4e försöket efter mf plussade jag igen.
Jag blev gravid direkt, ingen mens emellan. Hade inte exakt koll på äl men den var ca 2 veckor efter mf (tidigt mf). Och allting gick jättebra!
Vissa säger att det kan vara bra att vänta en mens emellan, men det finns inga riktiga bevis på att detta skulle vara bättre.. Kör på tycker jag!