• syltvessla

När blev ni gravida efter missfall?

jag fick MF förra veckan (5+0).
    och nu vill jag höra från andra i min situation, när blev ni gravida efter missfall?

• Svar på tråden När blev ni gravida efter missfall?
  • abinito

Det tog 9 månader för oss att bli gravida igen efter ma i vecka 9

Beklagar ditt mf och önskar dig lycka till!

• kärochgalen

19 sep opererade ja bort höger äggledare pga utomkveds, två veckor eftger hade ja enligt vul äl ocu blev gravid, blev dock missfall då testen ena dagen visade pluss och andra dagen inget alls (ja känner öven väldigt tydligt när ja är gravid) det tod ca två veckor innan ja blöde ut detta och dag 3 på blödningen visade ältest possitivt och nu är ja gravid igen:D

så lycka till !!

• StephanieH

jag har haft 7 missfall , sista 4 va ganska täta.

blev lätt gravid, men de e viktigt att ha en normal mens efter ett missfall . Så man är säker på att allt har kommit ut & kroppens naturliga cirkel är återställd.

E i allfall gravid nu , efter uppehåll på flera månader 4-5 kanske, från å laga bebisar.
    Sen sa de pang, å nu är jag v 30 :)

lycka till .

• Zinara

Fick missfall i slutet på Januari början på februari och var gravid igen i slutet på maj samma år

• Jojjanna

Jag fick mitt missfall den 1/8 därefter krånglade det till sig och stickan var positiv i 8 veckor efteråt...

Jag fick normal mens den 10/10 och nu är jag gravid igen i vecka 6 på första försöket!!!

• HellaH

Fick missfall för ca 6 v sen och är nu gravid! Glad Hade förmodligen äl ca 10 dagar efter missfallet, och då tog det sig! Glad Hoppas det går lika bra för dig.

• JoWiAn
    HellaH skrev 2010-11-15 21:45:32 följande:

Fick missfall för ca 6 v sen och är nu gravid! Glad Hade förmodligen äl ca 10 dagar efter missfallet, och då tog det sig! Glad Hoppas det går lika bra för dig.

Hoppas att jag oxå är gravid om 6 v. Fick missfall i söndags.
  • HellaH
    JoWiAn skrev 2010-11-17 18:59:15 följande:
    Hoppas att jag oxå är gravid om 6 v. Fick missfall i söndags.
    Gråter Ush vad trist! Då hoppas jag också det går lika bra för dig som för mig. Vilken v var du i? Man måste nog tillåta sig vara ledsen ett tag först...
  • JoWiAn
    HellaH skrev 2010-11-18 01:30:32 följande:
    Gråter Ush vad trist! Då hoppas jag också det går lika bra för dig som för mig. Vilken v var du i? Man måste nog tillåta sig vara ledsen ett tag först...
    v5+5 så var tidigt-
Svar på tråden När blev ni gravida efter missfall?