När blev ni gravida efter missfall?
jag fick MF förra veckan (5+0).
och nu vill jag höra från andra i min situation, när blev ni gravida efter missfall?
jag fick MF förra veckan (5+0).
och nu vill jag höra från andra i min situation, när blev ni gravida efter missfall?
Det tog 9 månader för oss att bli gravida igen efter ma i vecka 9
Beklagar ditt mf och önskar dig lycka till!
19 sep opererade ja bort höger äggledare pga utomkveds, två veckor eftger hade ja enligt vul äl ocu blev gravid, blev dock missfall då testen ena dagen visade pluss och andra dagen inget alls (ja känner öven väldigt tydligt när ja är gravid) det tod ca två veckor innan ja blöde ut detta och dag 3 på blödningen visade ältest possitivt och nu är ja gravid igen:D
så lycka till !!
jag har haft 7 missfall , sista 4 va ganska täta.
blev lätt gravid, men de e viktigt att ha en normal mens efter ett missfall . Så man är säker på att allt har kommit ut & kroppens naturliga cirkel är återställd.
E i allfall gravid nu , efter uppehåll på flera månader 4-5 kanske, från å laga bebisar.
Sen sa de pang, å nu är jag v 30 :)
lycka till .
Fick missfall i slutet på Januari början på februari och var gravid igen i slutet på maj samma år
Jag fick mitt missfall den 1/8 därefter krånglade det till sig och stickan var positiv i 8 veckor efteråt...
Jag fick normal mens den 10/10 och nu är jag gravid igen i vecka 6 på första försöket!!!
Fick missfall för ca 6 v sen och är nu gravid! Hade förmodligen äl ca 10 dagar efter missfallet, och då tog det sig! Hoppas det går lika bra för dig.
missed abort vecka 12
gravid 1år efter missfallet
Fick missfall för ca 6 v sen och är nu gravid! Hade förmodligen äl ca 10 dagar efter missfallet, och då tog det sig! Hoppas det går lika bra för dig.