• agda8

har vattnet gått ?

hur känns de / ser ut när vattnet har gått ?
    ser de liksom bara ut som vatten lr kan de va lite blodblandat ?

• Svar på tråden har vattnet gått ?
  • agda8

kan det vara så att man inte märker de om man typ sover ? lr blir de så blött så att man isf vaknar ?

• agda8

undrar nu oxå om de e farligt att blöda i slutet av grav . upptäckte i morse att de va som en liten bloddroppe i trosan ! va kan de ha vatt ? såg liksom inte riktigt ut som "mensblod"

• agda8

men de e ju alltså inte mkt blod , de kan ändå va en början lr ? undrar oxå att om vattnet skulle ha gått och man inte märker de kan inte de va farligt ?

• agda8

låter de inte lite dumt att ringa in å typ bara : hej , jag hade en bloddroppe i trosan ?! :D känns som att jag låter så dum då :P

• agda8

okej . skönt . hehe , bf e 26 så ja ganska nära . man undrar ju när minsta lilla annorlunda händer såhär på slutet , speciellt när de e första barnet :D

• agda8

ringer man till sin bm lr förlossningen ?

• agda8

okej då vet jag vart jag ska ringa iaf :) hehe e nog ingen förlossning på g än , sån tur kan jag väl inte ha ! ? :D , e nog bara önsketänkande å att man blir orolig vid minsta lilla !

• agda8

trollmammsis : hur vet man att man ska föda om inget händer innan?

• agda8

okej , men e nog inget på g här då . känner liksom ingenting, inga värkar lr nåt , har knappt kännt nåt sånt under grav . e de vanligt ?

• agda8

okej . kanske skulle testa de , men just nu känns de ignet blött alls !

Svar på tråden har vattnet gått ?