zinna80 skrev 2010-11-21 15:26:20 följande:
Ja, håller me! Tiden går verkligen suuuuuperlångsamt! Eller iofs så fick jag ju mitt plus igår men jag har misstänkt att jag varit gravid innan jag tog testet. Jag önskar att jag skulle känna någonting mer än att mensen inte kommit och plus på stickan. Det blir ju att man jämför med förra gången då det tyvärr slutade i MF. Då kände jag inte heller något speciellt och i v.10 fick jag beskedet att hinnsäcken var tom, sedan kom den stora blödningen. Jag vill inte vänta så länge den här gången om det nu ändå inte ska gå bra.
När kan man göra ett VUL som tidigast? Det kanske vore en ide så man slipper att gå och tro något som aldrig kommer att bli något i alla fall. Nä, ursäkta mig att jag är så neg!!! Men det är så svårt att glädjas, jag nästan räknar med att det ska bli MF även denna gång.
Lycka till alla!!!
Jag är tyvärr likadan. Eller stundtals tänker jag att det är vår tur nu, vi har haft vårat mf...men sen kommer negativa tankar som att det är klart det blir mf denna gången också. På ett sätt är man kanske lite mer förberedd om det nu blir mf men jag avundas verkligen dom som får svagt plus på bim-4 och berättar för alla och planerar för bebis 9 månader senare. Känns som att man ska förbi så många mål innan en eventuell bebis tittar ut.
Jag önskar också att jag hade symtom. Mina bröstvårtor är lite ömma stundtals och jag har mensvärk varje dag. Bortsett från det känner jag inget. Och precis som du hade jag knappt några symtom sist heller, när det slutade i mf.
Jag vet inte när man kan se nåt på VUL. Tror man kan se hjärtat slå i v7 så är väl egentligen dumt att kolla innan dess för jag vet med mig att jag bara skulle bli orolig om man inte såg nåt säkert. Men v7 kommer jag göra VUL. Vill inte vänta flera veckor ifall det inte ens finns ett foster där inne.
Jag har testat med billiga stickor för att se hur hcg-nivån utvecklat sig och idag bim+4 var teststrecket äntligen starkare än kontrollstrecket. Så idag ska jag försöka njuta liiite iaf