Inlägg från: Hemmaföräldern |Visa alla inlägg
  • Hemmaföräldern

Vi heltids hemma föräldrar, ska vi samlas?

Eller så flyttar ni över till en sida som är renodlat för hemmaföräldrar. Här har ju FL valt att lägga även föräldralediga eftersom de inte har en egen tråd.......

• Hemmaföräldern

Kan ni göra nya inlägg? Jag har försökt starta nya trådar men de försvinner....... Sedan när jag testar igen och lägga upp nytt så ser jag dem men...... som på ett eget ställe.... tråd efter tråd och några till verkar ha hamnat där. Kan inte någon testa att starta en ny tråd och se vad som händer. Här syns den inte. Känns lite tråkigt.

• Hemmaföräldern

Ursäkta tjatet men eftersom mina försök att starta en ny tråd hamnar i "limbo" (alltså inte här utan under en osynlig undertråd som också heter "hemmaföräldrar" och bara kommer upp när man gör nya inlägg) så tänkte jag tipsa om en bra artikel här. Läs gärna och sätt en känsla (klicka på det förslag som passar bäst med hur ni känner = milla)

www.newsmill.se/node/30793 

• Hemmaföräldern

Har ni sett att det inte startats några nya trådar här sedan i november.... för att nya trådar hamnar i "limbo". Vill de tysta hemmaföräldrarna? Kom över till samtalsforumet på hemmaforaldrar.se istället så ni inte missar något Jag är där men annat alias.

Svar på tråden Vi heltids hemma föräldrar, ska vi samlas?