PCO..måste ner i vikt..tjejer vi kan väl stötta varandra!!? =)
hej hej
här är en till om måste ner i vikt och har pco. för tillfället känns det väldigt motigt men men det är bara att kämpa på med vikten.
hej hej
här är en till om måste ner i vikt och har pco. för tillfället känns det väldigt motigt men men det är bara att kämpa på med vikten.
ingen annan som får mardröms huvudvärk när ni ändrar i kost och försöker med dieter? jag får det så för mig känns det hopplöst varje gång jag försöker med någon nytt. lchf tror jag skulle funka jättebra om det inte vore för migränen som kommer som ett brev på posten direkt.
På måndag morgon är det diet som gäller. Fler som har börjat eller ska börja som har bra tips på att gå ner i vikt men samtidigt må bra när man gör det. Jag är som sagt lite rädd för att min migrän ska skena under viktnedgången.
nu har jag hållit på med min diet i snart två veckor och det verkar vara ganska effektivt iallafall. jag räknar kalorier och försöker ligga på under 1500kcal om dagen. har gått ner nått kilo
hur går det med viktminskningen tjejer?
här går det ganska bra ändå. har snart gått ner 6 kilo på 4 veckor bara genom att räkna kalorier. försöker dock att dra ner på kolhydraterna . äter tex inte vanligt bröd och försöker äta så lite potatis ris och pasta man kan till middag.
men togs väl inte bara bort för att det var problem med blodtryck? dom hade ju vad jag har hört hittat massa biverkningar bland annat på hjärtat?
Ja det är väl en sak om man har testat medicinen innan antar jag