Inlägg från: Snoopy1974 |Visa alla inlägg
  • Snoopy1974

Nu snart så :-)

Nu är vi extremt nära att åka och hämta vår son.
    Processen har tagit tid och varit ganska påfrestande men innan december börjar sitter vi med honom i famnen

...ville bara säga det

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Nu snart så :-)
  • Snoopy1974

Tack alla.
    ja det blir världens häftigaste jul.

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Snoopy1974
    Hjärtat längtar skrev 2010-11-08 23:12:22 följande:
    GRATTIS! Jag minns att jag läste om när ni fick barnbesked nån gång i våras. Det måste varit en jättejobbig väntan! Lycka till!
    Ja! BB kom den 25 mars och vi hälsade på (för att hinna med det) i juli. Sen skulle vi knappt hinna hem förrän det var dags att hämta.... men men det drog ut på tiden. Slutet av augusti blev slutet av november men det blev ändå
  • Snoopy1974

Hej. Vi åker på söndag!!!
    Måndag träffar vi prinsen sen börjar vårt nya liv

• Snoopy1974

Hej alla.
    ja nu börjar det dra ihop sig ordentligt.
    Vi åker som sagt på söndag... träffar prinsen på måndag på barnhemmet. Umgås med honom i ett par dagar och sen efter domstolen flyttar han in till oss på hotellrummet. Vi adopterar från Estland. Smidigt enkelt och helt underbart

• Snoopy1974
    Hjärtat längtar skrev 2010-11-17 20:44:11 följande:
    bloggar du om resan eller nåt, så man kan läsa?
    Jag har mna bloggar  på min presentation och där blir det en reseberättelse också.
Svar på tråden Nu snart så :-)