• Snoopy1974

Nu snart så :-)

Nu är vi extremt nära att åka och hämta vår son.
    Processen har tagit tid och varit ganska påfrestande men innan december börjar sitter vi med honom i famnen

...ville bara säga det

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Nu snart så :-)
  • Kluran

Stort grattis till att ni äntligen får åka till er son! Då blir det en jul tillsammans med er son - vad härligt {#emotions_dlg.flower}!
    Kram, kram!

• Kluran
    Kluran skrev 2010-11-07 19:28:43 följande:
    Stort grattis till att ni äntligen får åka till er son! Då blir det en jul tillsammans med er son - vad härligt {#emotions_dlg.flower}!
    Kram, kram!
    Jag menar förstås: vad härligt att ni äntligen får fira jul tillsammans med er son! Och då förstås inte bara en jul utan alla jular framöver! Skrev lite luddigt i mitt förra inlägg Glad. Grattis igen!
  • Mula69

Snoopy - vilka härliga nyheter. Har följt din blogg och lidit med dig. Vilken jul ni kommer att få!Skrattande

• Qermit

Grattis! Hoppas tiden rusar fram tills ni får hämta hem er guldklimp.

• Snoopy1974

Tack alla.
    ja det blir världens häftigaste jul.

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Hjärtat längtar

GRATTIS! Jag minns att jag läste om när ni fick barnbesked nån gång i våras. Det måste varit en jättejobbig väntan! Lycka till!

• Snoopy1974
    Hjärtat längtar skrev 2010-11-08 23:12:22 följande:
    GRATTIS! Jag minns att jag läste om när ni fick barnbesked nån gång i våras. Det måste varit en jättejobbig väntan! Lycka till!
    Ja! BB kom den 25 mars och vi hälsade på (för att hinna med det) i juli. Sen skulle vi knappt hinna hem förrän det var dags att hämta.... men men det drog ut på tiden. Slutet av augusti blev slutet av november men det blev ändå
  • familj05

Så fantastiskt roligt! Stort grattis

• Sally

Grattis!  När får ni åka?  Kan tänka mig att du lider och längtar något fruktansvärt...  Snart är han i era famnar!  För att stanna!

Svar på tråden Nu snart så :-)