Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Passar på att titta in en lördag kväll och försöka läsa i kapp, det är många i tråden nu.
Kattflickan, se omgående till att byta vårdcentral om det är möjligt! Kan inte förstå att de skall vara så svårt att få Levaxin för dig och att du ska behöva kämpa så. MIn vårdcentral har skrivit ut direkt när jag sagt att jag gjort IVF och skall hålla värdet lågt vilket sagts på två kliniker!
Kvinna72, håller alla tummarna för att alla äggen och spermierna goat till sig bra,
CoCoFjollan och Linn, så tråkigt att det inte blev ET. Vet att det inte hjälper ett dugg att få höra att vi är fler som råkat ut för det men.....vi är också flera som lyckats gå till ET gången efter. Så ge inte upp!!!
Germany grattis till sprutstart. Själv har jag börjat både på dag 1, dag 2 och dag 3 utan att det varierat så stort. Det viktiga dock är att man kommit igång med blödning ordentligt om man skall börja på dag 1. Tror de flesta börjar på dag 2 eller 3 med korta metoden.
Poussin, en till milstolpe med KUB. Grattis!
Annars har jag själv börjat kopiera journaler och förbereda kontakt med CFC. Om, vi skall göra fler färskförsök vill få nya "ögon" och prova något nytt. Har även förstått att den kliniken har lite större variation på behandlingsformer och olika tilläggsmediciner samt även gör Assisted Hatching. Vår klinik har aldrig gjort det på oss då de påstår att det inte behövs men det verkar råda väldigt delade meningar om det......så ev nytt försök via CFC för att höra vad de säger och annars är vi mentalt redo att gå vidare med ÄD och sätta igång med förberedelser för det under sen höst......
Kramar till er alla!