• Anemon

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Albatross, stort grattis! Härligt att du sprider solsken. Själv har jag hållit mig härifrån ett tag men laddar nu för ett försök aug/sept.
    Många kramar till er alla! önskar er en riktigt härlig sommar!

• Anemon

Hej alla,
    har de senaste månaderna inte varit så aktiv men följt er på håll. Efter en misslyckad tining där Pingu inte klarade sig och en del andra motgångar så tog det lite tid att ladda om. Den här tråden går att hitta så mycket kraft i, alla ni starka och modiga tjejer som går vidare och fortsätter kämpa på olika sätt efter tuffa besked.
    Har sett att några är i startgroparna igen. Även jag är igång med vårt sista landstingsförsök. Bytt metod nu till långa så jag är spänd på hur det ska gå. Sprayar för fullt och planeras börja med sprutor nästa vecka. Ska se om jag lyckas uppdatera listan nu.....
    Många kramar!

• Anemon

Nope, måste vara teknikhandikappad....lyckas inte uppdatera listan av någon anledning

• Anemon

Väntar på nytt försök: Sunshine123, (33 ar),  AMH 0,48 , FSH 10,8.  Vantar pa att borja behandling nagon gang i augusti. Castor (36   år i april), amh 0,1 fsh 13, lh 5,2. Avbrutet försök 23 maj 2011 p.g.a   "flare-up" effekt, dvs östrogen-chock pga sprayen som resulterade i  två  cystor och förhindrande menopuren att fungera. Sprayar: Linn73 (38 år), Tidigare AMH 0,41, nytt prov juni -11 visade AMH 0,84. Planerat ÄP mitten av sept om allt går vägen. Poussin (33 år), AMH 0,35. IVF nr 4. Spraystart 14/8, planerat ÄP v 37.. Anemon (38 år), AMH 0,47 Spraystart 2/8 Sprutar: Planerat ÄP/ET/FET: Ruvar: LycklligtLottad 1982, 29 år AMH 0,1, FSH 60 Gör äggdonation. ET 15/8, TD 29/8 Gravida: Malbert, AMH 0,55 Ankaja, AMH 0,2, IVF 1, BF 18/12 DobbieDoo, AMH 0,41 Sötmaggan, AMH 0,33, 37 år Albatross74, AMH 0.27, IVF 1: feb 2011. Sprutstart 8/5 ÄD-kö: Småsteg, AMH 0,49, 1 makeinsem, 1 IVF utan resultat, rek ÄD   längtar74, (37 år), AMH

• Anemon

Någon annan som har problem med uppdatering via iPad? Ger upp nu

• Anemon

Hej alla,
    så börjar det närma sig nästa steg äggplock för mig igen. Var på 2:a VUL idag och det ser väl så där ut. Jag trodde att långa metoden som vi skiftat till skulle ge jämnare storlek på äggblåsorna men i stället står vi och har aldrig haft så stor spridning 7-21 mm någonsin?! Känns lite trist att räkna till hela 8 blåsor men att det kanske bara är 3 som är jämstora och i rätt fas. Håll tummarna på måndag att någon mindre äggblåsa ytterliggare får för sig att "växa i kapp.

Grattis Sunshine till dubbelruvning!
    Poussin, skönt att vara igång med sprutorna.
    Linn, sprutar du också nu?

Har inte helt koll på alla nu, ska läsa ikapp!
    Kramar till alla kämpare!

• Anemon

Hejsan Marias69!
    Passar på att vara den första som välhållnas dig! Vad oerhört trist att höra att du inte kände dig välkommen på St Göran. Har själv gjort flera behandlingar där och vi har blivit bra bemötta varje gång.
    Nu går vi på landstingsfinansierad behandling men alla läkare oavsett klinik har faktiskt sagt samma sak till oss som din nya läkare om AMH värdet och att man inte ska stirra sig blind på det.
    Vad skönt i alla fall att du hittat en bra läkare och känner att den nya kliniken är bra. Och du verkar ju ha något riktigt bra på gång nu Fantastiskt med så många blåsor på gång. Håller tummarna starkt!

• Anemon

Och en uppdatering från mig
    Har lyckats bli ruvare igen!!! Så glad att jag lyckades få fram ett ägg av bra kvalitet ändå.
    Nu vill jag få fler ruvarkompisar!
    Hur går det Linn, har ni UL snart?
    Poussin, äggplock på gång?
    Nelle, helt rätt att du ventilerar hur du upplevt bemötandet på Huddinge och kontaktar enhetschef. Om ni orkar och har möjlighet så kan det absolut vara värt med en second opinion också. Det finns ju uppenbarligen flera som lyckas trots dåliga värden.
    Kram

• Anemon

Linn, håller tummarna för dig i morgon!

För mig blev det 4 ägg, där 3 gick att befrukta. Ett tipps ägg tillbaka och ett sämre. De går nu under namnen Loppan och Lufsen! Hoppas att kroppen nu ska ha kommit på att det inte alls är så farligt att bli gravid och komma i håg hur den gjorde i januari när vi lyckades med det även om det inte gick hela vägen då.

• Anemon

Linn!!!! Vad härligt att det går så bra. Med så många blåsor på väg så ska det här gå vägen att hitta ett eller flera guldägg! Nu håller vi alla tummarna!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH